• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Lijon- min mage har fått en raggarsträng med grova hårstrån, får pilla bort dem! Däremot har det stannat av och ljusnat under armarna, rakat mig Max en gång i månaden och då bara ljusa fjun?! Även mindre hår på benen...

• Ellenbmt

Hörrni!! Paniiiik! Kan slemmisen lossa såhär tidigt? V 25 nu typ... Gick nyss på toa och..... Eh. Ska jag ens säga mer lixom?

• Ellenbmt

Det var supersegt, som genomskinligt... Matsked, elastiskt som fan....

• Ellenbmt

Tack för svaren brudar!!
    Jag ringde aldrig, ni lugnade mig, googlade fram att man ska undvika sperma ett tag :) haha! Hur som så fortsatta det komma hela dagen igår, men nu verkar det vara borta.... Mår bra och har inte ont, men får mkt sd vid sex så v

• Ellenbmt

Då vi får väl lugna oss med det lite :)

• Ellenbmt

Jag vart sjukskriven förra grav men fick inga försäkringspengar då "gravid" inte är en sjukdom.... Var deprimerad med medicinering, kbt samt ryggvärk på det, jobbar som kock. Se till att läkaren hjälper dig med bra intyg ifall du måste bråka med fk, om du nu behöver pengarna, det behövde jag. Semestern sparas om ni inte kommit överens om annat?

• Ellenbmt

Den sänks inte. Du kan strunta i att ta ut, eller så tar du ut några lägsta nivå bara för att få några kronor?

• Ellenbmt

Ja så kanske det är? Vi glömde använda våra....

• Ellenbmt

Bra att du kollade stövelkatten!!
    Jag var helt förkrossad av allt bråk vi fick med fk förra gången...

• Ellenbmt

Hej å hå- jag hade sökt brio Nova! Vi har den som sovvagn på dagis. Kanon med superskönt gung i...

Svar på tråden Augustibebis 2012