Augustibebis 2012
Jag blir hemma ett år och sambon runt fyra månader, dock är han även ledig mån-tors hela oktober-november samt jan-aprill så han lär ta sina dagar då tror jag... På våren alltså.
Jag blir hemma ett år och sambon runt fyra månader, dock är han även ledig mån-tors hela oktober-november samt jan-aprill så han lär ta sina dagar då tror jag... På våren alltså.
Sorry om jag skrev sjukt luddigt. Jag kommer alltså att jobba när han är hemma och vise versa, sen kanske vi har gemensam semester nästasommar
Vår dotter började vid 16 månader. Då kände vi att hon behövde leka mera med andra barn, jag var ganska isolerad med få vänner med barn
Åh gnäll!!
Vill bara grina nu! Sambon tog ut lite egentid ikväll och drog på bio, något som vi inte direkt har råd med just nu med en arbetslös å en på 80procent å huslån, två bilar och badrumsrenovering.... Suck, men han är ju värd att få komma ut lite efter allt slit i badrummet, men jag har haft en skit-månad, med värk, sd, lågt blodtryck, hemma med treårig trottstjej 24/7 (hon sover inte ens hela nätter just nu- mitt ansvar då jag inte jobbar...?!) fy fan, får inte ens plats med gnället känner jag!! Det jag vill komma till är att han står lågt i kurs idag, fastän att jag borde unna honom vad som hellst efter allt han gör i vårt badrum... Känner mig bara så jävla ensam. Ensamstående.
Sowe- de är från barnet är fött och tio sammanhängande. Man smsar personnummer och tiodagar till fk dagen då barnet föds
Kan någon förklara de 30 dagarna ni pratar om? Fattar noll??
Åh! Vad ni gottar er!
Tack för svaren förresten!
Hemma efter en heldag på gastronord mässan i Stockholm, trött som en klubbad säl, helt utslagen i soffan! Sugen på ingenting, men ändå lixom, mat begär!
Jag ska ha det från början, köpte en som var nyföddanpassad sist med 5punkrsbälte och stödkrage. Var så skönt när hon somnade där å man fick fria händer en stund :)
Sommaren- jag tror att det var babyproffsens egna märke? Fanns rosa/brun eller blå/grå typ, sålde den tyvärr... Den hade gungande skenor men denna gång vill jag ha en klassisk som svajar mera av själva babyn, tex babybjörns gamla vanliga, ska se om jag kan hitta länkar :)
www.jollyroom.se/produkter/leksaker/baby-nyfodda/babysitter/babybjorn-babysitter-balance-air-svart.html
Eller
www.barabus.se/produkt264/1_/utgatt_ur_sortimentet_babysitter_-_carlo_svart_.html
Den sista liknar den jag hade fast min var mera utrustad med bygel med leksaker och nackstöd osv. Använde dock inte leksakerna så mkt