Ellenbmt: Har känt mig så nere över detta idag så bara glad att du skrev ett par rader du också! ;) Hjälper att läsa allas snälla ord! Ska kolla på Babyproffsen. Kanske inte hade brytt mig om såna grejer ifall man ändå ammar mestadels men nu när det blir ett flaskbarn så kanske det är värt att investera ifall det nu verkar va nåt vettigt.
Fru Elle: Smart! Ska kika på såna vattenkokare! Verkligen tack för tipset. Vi skulle som sagt ändå köpa ny för vår har pajat och jag använder den jätteofta. Hade ingen aning om att det fanns såna!
Aprilia1977 skrev 2012-04-30 19:10:07 följande:
Jag är trött, trött, trött.. och har ont ont ont i hälarna.. har stått, stått stått heeeeeela dagen och kan knappt gå för det gör ont ont ont i rumpan!
Ha en mysig valborg alla!
Usch då! Jag lider med dig!! Nu får du ta ett fotbad och gotta ner dig i soffan och se en bra film eller nåt. ;)
any19877 skrev 2012-04-30 16:32:35 följande:
Hej tjejer! Jag har bara en fråga angående sgi..
J
Innan jag började läsa på högskolan så jobbade jag på två olika jobb som timanställd. På det ena jobbet hann jag jobba i 9 månade med varierande lön och på det andra bara i 5 månader. Kommer fk basera min sgi bara på det ena jobbet eller på båda två?
Ingen aning. De har så knasiga regler på FK. Men tror det finns en stående tråd nånstans här på FL där man kan ställa frågor till FK. Hoppas att du får baserat på båda!