• lills

Augustibebis 2012

Ninime: hade oxå mensvärk igår. Hjälpte jättemycket med ett varmt bad. Hoppas det blir bättre.

• lills

Hej. Har inte känt liten alls sedan jag gick och la mig igår... Är lite av en hypokondriker så litar inte helt på mig själv..... Bör man ringa och fråga eller ska man vänta några timmar till å se om det blir liv i lådan? var ju hos bm i onsdags å då va allt bra enligt henne...

• lills

Känner något litet iblsnd, mrn kan ej avgöra om det är tarmar eller liten...

• lills

Min har vaknat igen, var kanske bara lite trött idag. Ullis: vetekudde på magen? Kan hjälpa lite..

• lills

Natlup: min bm hsr frågat många gånger om jag vill sjukskriva mig... Men jag har ju lika ont här hemma som på jobbet. F

Då kan jag ju lika gärna jobba....

Fast jag tar semester från och med 1 juli (bf 1/8).......

Fast det blir ändå endel sjukdagar här och där när jag inte orkar..... Men pallar inte heller försäkringskassan.

• lills

Natlup: sjukskriv dig om du inte orkar! Eller iallafall 50% kanske? Det hade jag gjort om jag varit du..... Sen kan man ju ta ut fp två månader innan bf.... Kanske dumt att "slösa" dagar men du kanske kan ta lite innan iallafall?

• lills

Vi har handlat så mycket kläder att vi inte behöver handla fler förren bebisen är över 6 månader..... Hehe! Till och med köpt vintermössa mm! Men allt är ju så sött!!

• lills

Hej,

Ni som har foglossning, har ni fått remiss till sjukgymnast från er bm?

Det enda min bm rekomenderat är sjukskrivning och akupunktur och gravidpilates (har inte gått på pilatesen, och känns lite sent nu...kan knappt röra mig..)...... Börjar bli olidligt...
    Jag vill inte sjukskriva mig, då jag kan jobba hemmifrån ganska mycket.

När jag va där senast bad jag om akupunktuer som hon tagit upp typ för varenda åkomma (jag är nålrädd..) men nu hade hon inte tid att starta en behandling eftersom hon är sjukskriven på 50%....

Jag blev lite less, ska jag bara gå och inte göra någonting åt det (gå är nästan metaforiskt då det snart är omöjligt att gå...)

Sorry för tråkigt inlägg, men behövde få ut min frustration!!            

• lills

Ska tillägga att jag gick och ramlade igår, vilket har gjort foglossningen fram ännu värre..

• lills

Stövelkatten: Vi köpte ett skötbord på IKEA, SNIGLAR hette det och så målade vi det vitt. Blev både billigt och bra:)

• lills

Natlup: jag går in i v 32 idag;)

Tror att de räknas som färdigbakade 37+0. Googlade på det precis!

• lills

Katten: jag gick och ramlade för några veckor sedan och fick ont på samma ställe. Kunde inte röra mig på 2 dygn... Släppte lite sedan men efter det har jag haft problem med framfogen (hade bara ont bak innan). Den gör att det gör ont att sära på benen, lyfta benen mm.. Så det gick tyvärr inte bort helt. Håller tummarna att ditt försvinner!

• lills

Natlup: jag har köpt redan men inte börjat. Verkar vara olika bud på det. Jag går in i v35 idag (34+0) men väntar nog en vecka till för säkerhets skull...

Vill inte få massa extra sd för tidigt... Har hört att det hjälper att minska avslaget så jag kommer definitivt att prova:)

• lills

Svider och ilar mellan benen. Typ inne i mig... Vad är det? Normalt?

Svar på tråden Augustibebis 2012