Inlägg från: Fyran2012 |Visa alla inlägg
  • Fyran2012

Augustibebis 2012

Jag har tecknat Trygg hansas vänta barnförsäkring..har Trygg hansa till våra tre andra barn med.

• Fyran2012
    Ellenbmt skrev 2012-05-10 13:53:29 följande:
    Ni som är omföderskor, och eller ni som har haft/har bråck i muffen, känns det som om det trycker på ibland, och att det ska vara så? Eller är det så att jag borde kolla ytterligare en gång? Min bm verkar helt oberörd av allt jag berättar... Det är lixom som om någon sytt in en tegelsten under skinnet i muffen, och när jag har sd eller bebisen rumlar runt med större rörelser känns det som att om jag pressar på så ramlar allt ut, bebis, tarmar, inälvor.... Ursäkta mitt språk men va fasen?!
    Jag har inte åderbråck, men har fött tre barn innan. Jag känner oxå tryck i ibland & jag tror det är "allt" som sitter längre ner nu & är lite försvagat.
    En del får ju framfall & då "tittar" delar av livmodern el slidväggarna ut.. Det hoppas man ju på att man slipper!
  • Fyran2012

LyckligHjärta Har just klickat hem en vagn till lillasyster, det blev en Teutonia S3, i färgen mullvad..längtar tills jag får hem den!

• Fyran2012
    Ellenbmt skrev 2012-05-10 14:34:07 följande:
    Mamma- så får jag med göra... Sjukt störigt... :(
    Jaja men då är iaf inte ungen påväg ut, bara själva slidan... :) haha kul jul... Kram på er
    Flört
  • Fyran2012
    lillakotten skrev 2012-05-10 15:52:57 följande:
    Fyran: en s3 har vi med köpt till lillebror fast en svart :). Ska ni ha korg eller mjuklift?
    Kul!
    Jag tror det lutar åt en mjuklift, ni då?
  • Fyran2012

Angelica- grattis till lilla Sofia & jag håller tummarna för att hon blir stark & klarar sig bra!

Idag fick jag ta ut navelpiercingen (24+4), borde nog gjort det mycket tidigare, för naveln är på väg ut & piercinghålet hade blivit rött & lite ömt.

• Fyran2012

Jag har börjat boa!
    Vi har hållt på att bygga ut huset sen december & nu är det äntligen klart. Häromdagen fick jag en himlans energi & röjde i lillasysters blivande rum..fick för mig att prova färgen litegrann & vips hade jag målat om hela rummet + tak & listerFlört
    Nu ska jag bara ta tag i ommålningen av spjälsängen & sen är det dax att börja inredaHjärta

Livet på landet helenabengtsson.blogg.se
  • Fyran2012

Här har ni en till med trötta fötter.. Bad mannen om fotmassage igår & det var skönt!

Var hos bm i tisdags, då v 24+4 & hade sf 23, hamnade precis på normalkurvan.

• Fyran2012

Jag längtar oxå som bara den efter vår lilla dotterHjärta
    När jag tänker på henne blir jag alldeles varm & kärlekskänslorna bara stormar!

• Fyran2012
    Jay84 skrev 2012-05-23 19:28:10 följande:
    Angående BF-listan så är alla datum fram till 5/9 med om man tittar i datorn men via appen syns bara fram till 20/8. Kopierade Stövelkattens lista från idag (eftersom jag inte var med längre) och nu ser jag hela listan i appen.. Någon annan som vill kolla och se hur det ser ut?

Jag har tröttnat lite på att vara gravid men det är bara när jag ska välja kläder eller köpa något nytt. Har väldigt svårt för att gå upp i storlekar utan att må dåligt.. Men det är ju förhoppningsvis temporärt.. Saknar också vin och alls goda ostar man inte får äta.
    Jag fanns inte med på listan längre, men det är åtgärdat nu.
Svar på tråden Augustibebis 2012