Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Jannonym: be inte om ursäkt! Vi finns här för dig! Kram

• Sommaren12
    jannonym skrev 2012-02-06 15:12:43 följande:
    Imorgon efter kub kommer jag att byta nick och sätta in en bild i min profil :)
    Det är så många väninnor som hänger här på FL så jag gjorde en ny profil till mig... Men är allt bra på kub i morgon så får ni alla se vem jag e... Haha... Spännande va? *ironi*
    Superspännande! ;)
  • Sommaren12

Saaajmon: jag med! Jag känner mig ganska spänd, tror alla klasskompisar viskar om magen och känner mig otillräcklig. Typiskt att man ska tycka att hela världen kretsar runt en! ;)
    Hur har förresten reaktionen på mvc varit? Du oroade väl dig för det har jag för mig. Vet dom på din skola om det än?

• Sommaren12

Jag är rookie på barnvagnsfronten så här kommer kanske en korkad fråga men vad är skillnaden mellan kombi och duo? Fattar inte..

• Sommaren12

Ni experter ;) ... Vad skulle ni rekommendera mig för vagn?

Krav:
    Får inte vara för tung, bred och otymplig då jag måste ner med den i barnvagnsförråd (bor i lgh).
    Vi kommer ha den till å gå på stan men den måste även funka på snö då det snöar ofta i småland. :(
    Den måste va snyyygg! Är ganska trendmedveten citymamma. ;)

Kommer inte på mer nu att tänka på... Hmmm...

• Sommaren12
    TheMaraja skrev 2012-02-06 17:18:41 följande:
    Sommaren12: jag har haft en iCandy peach, den hade allt jag önskade (sittdel, liggdel, adaptrar för babyskydd, sittdelen kan man ha liggandes, höj och sänkbart handag, vändbar sittdel, liten, val mellan fasta och rörliga hjul, och snygg enl mig) jag körde den förra vintern och då var det ju skapligt mycke snö!
    Mmm jag tycker icandyn är supersnygg och verkar praktisk. Efter rul tror jag vi ska ta och starta operation barnvagn. Då minsann ska det provköras! Först ska det provköras bil. Det var bland det första mannen sa "Äntligen en anledning att få köpa ny bil" haha! Vi har en gammal liten toyota som håller på att ge upp...
  • Sommaren12
    Gadget skrev 2012-02-06 17:23:49 följande:
    Är iCandyn lika låg som buggaboo?
    Lika låg?! ska man behöva tänka på sånt också... :/ Både jag och min man är långa, jag är själv 181... 
  • Sommaren12
    babyhummingbird skrev 2012-02-06 17:58:23 följande:
    Alltså... Ibland (som just nu) får jag SÅ ont i underlivet... Alltså typ vid blygdbenet liksom... Gör riktigt ont.. VAD är det? Håller i sig i typ 15sekunder kanske.. Sen är det paus... Sen kommer det igen... Typ tre gånger... Är oavsett om jag står upp, sitter ner.. Det känns som om någon sticker in en kniv rätt in i blygdbenet typ!
    Har ju ingen erfarenhet men läste precis nyss att foglossning kan kännas i underlivet.
  • Sommaren12

Lycka till på kub idag Jannonym! Du ska se att där säkert finns en liten vilding där inne! Kram

• Sommaren12

Jannonym: Har tänkt på dig idag! SÅ SKÖÖÖNT att allt gick bra!! Sa ju det! Flört Antar att du nyss tappade tio kg oro? Låter ju rimligt att det är på grund av moderkakan i framvägg som du inte hört bebben. Så glad jag blir i alla fall! :)

Svar på tråden Augustibebis 2012