Augustibebis 2012
Naimis: wow va tiden går snabbt!!!
Naimis: wow va tiden går snabbt!!!
Ja det känns som tiden står stilla när vintern vägrar ge med sig! Slår vad om att tiden kommer rusa iväg när det blir grönt å skönt ute.
Usch sitter med hemtenta å är helt slut. Ska skämma bort mig med största craving sen: kebab + extra allt!!
Nu har jag plockat ihop en shopping bag med mammakläder för 2400 kr på ASOS. Är frestad att trycka på köp-knappen men näää... Har dock inte så värst mycket att ta på mig. Inte mycket kläder som sitter bra. Men väntar nog till våren och den stooora magen kommer innan jag ger mig på några större köp.
Gadget: hittade en fin klänning i just färgen korall på Asos! :) finns på topshop med tror jag. :)
Novalina: tja, kostar lika mycket som annat på samma sida. Det var åtta plagg för den pengen. Finns såklart saker man kan köpa på vanliga avdelningar, har ett par sommarklänningar skurna under brösten som nog blir perfa och många tröjor funkar ju med. Däremot gillar jag inte a-formen, tycker man ser ut som ett tält i det. Och tyvärr är ju många gravidkläder gjorda så. Vill ha tajta kläder som framhäver magen!
Har med köpt två mammabyxor på h
Varför försvinner hälften av det jag skriver? Aaahg, orkar inte skriva om...

Testing testing
Jaha då kan man konstatera att capys teori stämmer;
FYI! Man kan inte göra &-tecken på mobilen för då försvinner allt man skrivit efter det tecknet.