Augustibebis 2012
Fyran: tack för tipset!
Ullis: iStethoscope! Gratisversionen räcker!
Fyran: tack för tipset!
Ullis: iStethoscope! Gratisversionen räcker!
Ni som inte fått appen att fungera. Som sagt, dra upp volymen både i appen och på telefonen OCH ni kan inte använda hörlurar med headset som man kan prata telefon i för då sitter högtalaren på sladden och den funkar inte utan vanliga hörlurar är det som gäller. Sen bör det funka.
Ang bikini så känner jag mig inte bekväm med att bre ut min nakna stora mage sådär, känner mig sällan bekväm i bikini öht. Får ser hur jag gör i sommar...
Nån som är sjuksköterska här? Min karl har varit hos flygläkaren och lämnat urinprov och sånt där enligt rutin. Han hade då äggvita i urinen. Flygläkaren så inget speciellt om det så han trodde väl att det inte va nåt speciellt med det, men efter lite googlingar har jag läst att det kan tyda både på diabetes och njurproblem! Blir lite orolig nu... Han ska givetvis kolla upp detta nästa vecka.
Han kan förresten tydligt höra bebisens hjärta när han lägger örat mot magen. Har era karlar testat det? :)
Åhh känns som ALLA på fejjan har lagt upp bilder eller statusar om jordgubbsdrinkar, champagne, en öl i solen, mojitos YOU NAME IT! Åh jag vill OCKSÅ ha en drink i solen. Jag kan knappt ens va ute för jag har inga bra kläder. Inga shorts eller sval kjol. Bläää för idag!!!
Imon ska jag åka iväg och se om jag kan hitta nårra kläder...
Åh ellenbmt och albasmamma! Låter härligt med egentid! Har suttit en liten stund på balkongen och druckit öl men nu tvingar mannen med mig till gymmet och imon ska jag upp tidigt igen till skolan. Bläää... Men imon kväll blir det iaf eurovision med lite kompisar å så ska vi trycka i oss kebab och efterrätt! ;)
Provade bikinin innan och eh NÄ tänker inte visa mig i den i sommar...
Alltså skammen att stå höggravid å svettig i träningskläder i en kö på seven eleven med armarna fulla av choklad och glass en sen kväll... Synd att folk förmodligen inte fattade att hälften var till mannen.
Angelica: kul att höra från dig! Hoppas blåsljudet rättar till sig själv.
Nån som har nåt tips på vart man kan hitta skötbord under 1500 kr förutom ikea å fynd på blocket?
Tack Astro! Hittade ett vi ska beställa! :)
Lindapernilla: Otäckt!! :S Hoppas inte det händer igen.
Jag har hittills haft tur och sluppit svullna fötter. Märker inte av det alls faktiskt. Men tio veckor kvar för det att komma så...
Idag när jag kom hem stod en symaskin och väntade på mig.
Fick den i mors dag present fastän jag inte på riktigt är mamma än. Sött! Så nu ska jag ge mig på att sy en mobil till lillan i sommar! :)
Har inte packat nån väska än och känner jag mig själv så blir det inte förrän typ när ska åka in :D
Ska snart ta tag i att skriva förlossningsbrev iaf tänkte jag.
Kampis: gick du inte in i v 30 igår?! Du har ju bf en dag före mig väl? Jag går in i v 30 idag nämligen. Jaja...
Denna vecka provar vi Linas matkasse för första gången. Kändes så befriande att slippa hjärnverkstaden och få det levererat till dörren! :)
Har också varit på första föräldrakursen idag. Det var rätt trevligt, lite stelt i början bara. Dock höll jag på att garva ihjäl mig åt profylaxfilmen, den gick bara inte att ta på allvar! Så nu har jag väl gjort bort mig å får leka själv i lekparken framöver...