Augustibebis 2012
Tack för tipsen! :)
(och fler mottages tacksamt!)
Tack för tipsen! :)
(och fler mottages tacksamt!)
Jag antar att det är den minsta flaskan man ska ha (160 ml)? Sen ökar ju storleken på dom... Jag har ingen aning om hur mycket de ska ha i sig varje gång...
Tack så mycket för era tips!! Har sett att det finns olika flaskor och nappar som ska påminna om bröstet, frågan är om det är nån mening för mig som inte ska amma alls?
Blev med besviken över det med medmera-kortet! Jag som haft koll och väntat tålmodigt på att kunna beställa gåvan... :( svärmor har dock ett, undra om jag kan använda det kanske? Man drar det väl inte?
7ehimlen: kanske är det nya bestämelser nu mot innan...
Har fortfarande inte hämtat mitt babytobe på apoteket (hjärtat om jag minns rätt...). Är det nåt att ha i den, ni som hämtat?
Jloow: helt klart trist för dig. Samtidigt lite komiskt att höra en på FK klaga på just FK haha... ;) hoppas det löser sig snart iaf!
Jag studerar också men de jag pratat med på fk har sagt att man inte kan ta csn och fp samtidigt, vilket jag tycker låter ganska självklart. Fast det var kanske inte så du menade?
Strangeryoutwo: nja jag vet inte. Du får ju csn för hela tiden du pluggar, du kan inte välja bort csn nån dag hit eller dit och få fp istället och de båda samtidigt går inte. Dessutom behöver man inte ta ledigt från skolan, iaf inte universitetet, för några dagar eller nån vecka. Det som räknas är att du klarar dina poäng. Bara om man blir sjuk en längre tid och inte kan klara skolan sjukskriver man sig. Har aldrig hört nån som tagit föräldradagar när de pluggar. Men HELT säker är jag förstås inte. Hur som så uppfattade jag av Any som att hon tänkte ha csn och fp samtidigt.
Konstigt. I mitt beslut står det att jag inte kan ta fp och studera samtidigt. Ringde även och bekräftade detta. De kan väl inte göra olika för olika. Kan ta en bild på beslutet Any om du vill se deras formulering för detta.

Nu har jag förresten sommarlov vilket i praktiken betyder att jag påbörjat min mammaledighet på 15 månader idag! Wiiiiiieee!! Ska bara vila å ta det lugnt!!