Augustibebis 2012
Vi har precis köpt hus och alla kommer få ett varsitt rum. Jag tycker inte man behöver ha bråttom med eget rum. Jag gillar närheten av bebisen. :)
Vi har precis köpt hus och alla kommer få ett varsitt rum. Jag tycker inte man behöver ha bråttom med eget rum. Jag gillar närheten av bebisen. :)
Vi va hos familjerätten och skrev på papper när Alize föddes och hon är idag 14 mån. Inget man kunnat göra på nätet. Och inget papper jag fått från BM. Men e olika från där man bor kanske...
Vi ska inte heller göra kub. Inget jag har gjort tidigare..,,
Bra dokumentär :) roligt och se hur de går till.. Spermierna har lång väg att gå;)
Sommaren12- hur gick de idag på KUB??
Sommaren12
vilken mysig bild:) tror ni väntar pojk:) skönt att allting gick bra iaf. Jag ska dit om en vecka:)
Sommaren12-
Jadu jag tror bara de.. Jag har svårt och se kön på ul bild. Men väntar man en pojk ska stumpen man ser stå halvrakt upp och väntar man tjej ska de vara raklång:) och jag tycker den står halvrakt upp:)
Ja som sagt inte så lätt:) men på rul kanske du ser:)
Ser ut som den räcker ut tungan:)
Du tror nog pojk va?? Du skriver nämligen : de ser ut som han vinkade till oss;)
Jag kommer inte heller görs kub eller fvp. Vi har pratat om ds barn men vi kommer behålla de oavsett. Kommer älska de sååå mkt