Augustibebis 2012
Här har vi nog kört på allt känns de som. Nu får hon komma när hon e redo. Tror iaf senast helgen. Har BF på torsdag
Här har vi nog kört på allt känns de som. Nu får hon komma när hon e redo. Tror iaf senast helgen. Har BF på torsdag
Sommaren-
här är de sambon som e på om sex för han vill ha ut henne:) tycker vi har testat de där nu så nu får de va. Testat lingonsylt, vattenmelon, masserat fotknölar. Ja allt känns de som. Nä hon kommer när hon e redo. Har ju inte passerat BF än, men känns som de... Orkar faktiskt inte mer nu
Är de fler som känner att brösten börjat ömma och spänna? Här har de börjat göra de och kan knappt ta på vårtorna. Vore kul om de va ett tecken:)
Mmmm jätte jobbigt att ha så känsliga:(
Fler som har som en värk på ena sidan av magen? Känns som ihållande håll men gör riktigt riktigt förbannat ont. De släpper lite kommer tbx och håller på så en liten stund.sen släpper de helt. Detta e 3:e gg jag har fått de.
Jag har inget som putar ut där iaf, e väl mer de andra du säger. För de gör förbannat ont alltså.... Men de kommer inte ofta ...
BF idag och inga känningar. På dagarna har jag väldigt mkt sd som känns men inte så mkt mer än så.... Dagen e inte slut än:)
Vi skulle fått till en färdknäpp igår men gubben somnade:)
Lijon-
jag masserade mina bröstvårtor med andra barnet och då hade jag gått över 5 dagar. Inga känningar alls. 3 timmar senare va han ute:)
Har BF idag och de moler bara i svanken. Så blir lite mys här ikväll sen får de väl bli tuttmassage sen:)
Lijon-
jag fick oxå kraftiga sammandragningar tills jag ställde mig upp och då kom värkarna i raket fart. Försökte förut men inget hände:) har lite små värkar men vill ha kraftigare. Tog en dusch men dom avtog inte så e ju positivt:)
Hur luktar vattenavgång ?? Vet inte om mitt sipprar. Men tycker de luktar mer som den lukten man har efter en förlossning. De luktar ju lite speciellt ....
Grattis till alla små knyten.
BF +2 nu. Vill hon ska komma nu
Svipp- precis så har jag oxå men jag har inte ringt fl än. Tror kroppen spökar så vågar inte riktigt tro på de förens de gör förbannat obt
Svipp-
har ni långt till fl?? Vi har inte långt så kan stanna hemma så länge som möjligt. Nu har jag druckit basilikathe och nu ska jag ta en promenad :)
Svipp-
Sitter jag ner så e de lugnt men så fort jag går upp så spänner de och har sig... Får hoppas de drar till inatt:)
Spännande svipp. Lycka till nu
Svipp- förstår din besvikelse. Likadant här:( allt e bortblåst
Svipp- skönt att de kommit igång. Just nu känner jag ingenting och nu orkar jag inte tänka på de heller. Hon kommer när hon kommer. Lycka till
Trossan-
när mina värkar började så lossnade slemproppen med blondblandat i så inget att oroa sig för. Så nu håller vi tummarna för dig:)