• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Helt ot- om min dotter leker själv nu, ganska ovanligt då hon är van att jag är lektant, solen skiner, jag är ute och hon inne... Jag får så dåligt samvete, borde jag störa henne och gå typ till nån lekpark fast jag avskyr det??

• Ellenbmt

Issan har fått en tösabit! Grattis till henne! (info på fb-gruppen)

• Ellenbmt

Grattis frukå! Spännande att få höra sen!

Jag pratade med fl om mina små tankegångar, gnällde lite om svepning, om min bm och stor bebis och att gå över osv. Det hon hade å komma med var att jag låg i startgroparna.... Suck.

• Ellenbmt

De vägrar himlen - alla bara typ påstår att jag är larvig känns det som. Inga åtgärder förän man passerat 41+5 typ...

• Ellenbmt

Lijon- man kan bara veta det genom att kolla på fl. Tycker det låter som att du borde kolla!

Tack tesdy för lite lugnande om igångsättning.

• Ellenbmt

Åh!!!! Min sambo har tagit ledig i fyra dagar!!! Kan ni fatta?! Ni som följt mig i hur han jobbar borde förstå min lycka!!! Nu jävlar kanske musslan slappnar av och öppnar upp för fyrverkerier i helgen?! :)

• Ellenbmt

Och grattis frukå- fan så skönt å härligt att din väntan är över!!

• Ellenbmt

Åh ninime! Känns som jag förstår dig till hundra procent, fast jag har bara ett trotsbarn och ännu ingen tuttande bebis... Usch, synd vi inte alla bor närmre så kunde vi med barn sedan innan låta ungarna leka..
    Det enda tröstande jag har å komma med är väl att hälften av det du känner är utav trötthet och hormoner, det blir ju bättre snart, men det är fan inte kul å leva i det JUST NU som du gör.. Och köp hem lite proteinshskes och gorbys och sånt så du har mat ifall sån där mathistoria upprepas!

• Ellenbmt

Är du tvåföderska eller mer? Ring in, trycker det bajsnödigt och känns som att det är svårt att "stänga musslan" så hade jag åkt in

• Ellenbmt

Är du förstföderska skulle jag gått ut å gått och sedan ringt tror jag. Kan ju vara en seg latensfas då vill fl att du tar Alvedon och duschar och vilar om det inte blir tätare

Svar på tråden Augustibebis 2012