• Katt123

    insemination i köpenhamn - första försöket

    Har gjort mitt andra försök på Storkklink och fick min mens i fredags :( Så just nu känns det tungt. Har dock en läkartid inbokad i början av januari och hoppas då komma vidare med lite koller. Har varit gift förut och vi försökte då bli gravida i 8 månader utan resultat. Sen kom han på att han inte ville ha barn och så slutade det tillslut med att vi skilde oss.

    Visst är de underbara på Storkklinik?!

    Just nu letar jag info om kostnad och så för ev utredning som singel. Letar vidare...!

  • Katt123

    Hur har det gått? Är tyvärr inte inne här på FL varje dag numera. Ska försöka bättra mig!

    Jag har dock börjat läsa lite på webben om att Mama Mia inte är bäst på just utredningar så nu vet jag vare sig till eller från. Ska gå dit hur som helst men kanske ska jag boka tid någon annanstans också, jag får se.

    Har hittills haft ägglossning varje månad på dag 11-14 så tydligen har jag ganska regelbunden ägglossning, enligt Storkkliniken! Så jag har inte testat Pergotime.

    jag är sådan som vill ha kontroll på allt och att inte ha det alls som nu är jobbigt. Detta är ju en helt ny värld som öppnas. Man förbereder sig mentalt (tycker man i alla fall...!) på att bli gravid och bli mamma men detta om det inte går som man tänkt sig, det är helt nytt och främmande!

    Kram!

Svar på tråden insemination i köpenhamn - första försöket