• Svar på tråden Kvinna gravid med sitt 20:e barn
  • tantS

    Har nog läst om den här familjen innan.. Alla barn heter väl något på "J"? Efter pappan.. "Jim Bob", hehe..

  • PrincessOfIce

    hjälp! Men dessa har eller hade en serie på TLC i usa. Vettefan varför de nödvändigtvis ska befolka jorden själva.


    Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • Krusse88

    Det kan verkligen inte vara bra för kroppen att vara gravid 20 ggr på 23 år, det måste tära fruktansvärt på kroppen. Hur har de tid för alla barnen? jag hoppas att de klarar av det suveränt.

  • Emmi27

    Dom måste vara religiösa, emot både preventivmedel och abort. Låter ju inte friskt.

  • Momalicious

    Har typ läst igenom hela deras hemsida nu. De är ju konservativa kristna så då förstår man ju lite mer varför de vill ha så himla många barn. Jösses vad hennes kropp måste ta stryk efter så många graviditeter (och två tvillingpar om jag inte minns fel!).

  • niagara

    Tv-serien familjen annorlunda är det bästa preventivmedlet! Karln får sova på soffan efter att det visats ;)

    De familjerna har ju "bara" 7-8-9-10 barn..

    20?? Whyyyyyyy???

  • Psyke
    Mentat skrev 2011-12-02 21:39:48 följande:
    Jag tror att jag kan svara på TS andra fråga...
    Skrattande
    Liiite avundsjuk då kvinan måste vara extremt fertil som lyckas bli gravid så lätt. Hoppas att hennes graviditeter är lätta att bära.
Svar på tråden Kvinna gravid med sitt 20:e barn