• Tom Bo

    tidig utlösning trots start/stopptekningen

    Jag har skrivit detta i andra trådar, så det som kommer här nedan är i stora delar kopierat från ett tidigare inlägg.
    Tipset som jag gärna vill framföra till trådstartaren är möjligheten att använda en bedövande salva.
    På apoteket finns den receptfria salvan Xylocain, den har jag använt flera gånger med lyckat resultat. Salvan är billig och ofarlig, läs gärna i FASS. Jag har annars ett mycket känsligt ollon (som du också verkar ha) som gör det svårt att hålla tillbaks orgasmen, vanligen brukar jag dock låta första sprutet komma när det kommer för att sedan kunna hålla på längre innan det andra.
    Nackdelen med det är att kåtheten får sig en liten knäck efter första orgasmen, så ibland använder jag Xylocain för att kunna knulla ohämmat en längre stund.

    Gör ungefär så här: Smörj in ollonet med salvan, vänta sedan 5-10 minuter tills ollonet känns lite avdomnat. Sedan kan du tränga in i henne (med kondom på så att inte hon blir bedövad av salvan också, alternativt kan ni tvätta bort resterande salva innan), ta det lite lugnt från början ifall inte salvan har hunnit verkat ordentligt.
    Hur mycket salva som är lagom är individuellt, men det lär du dig snabbt efter ett par försök. Du kan alltid prova på egen hand först. Tar man för lite blir bedövningen svag, tar man för mycket blir ollonet väldigt bedövat och det kan t o m bli svårt att komma innan bedövningen börjar släppa efter cirka 30 minuter.
    Tar man lagom mycket salva är det fortfarande skönt, men det känns inte så där överväldigande mycket att sprutet kommer på en gång. Själv tycker jag att det är underbart att kunna hålla på i 15-20 minuter utan att behöva hålla igen - bara ge sig hän och njuta!

Svar på tråden tidig utlösning trots start/stopptekningen