God morgon! I natt sov E hela 4 timmar!!! Ett pass iaf, sen återgick vi till ca 2 timmar åt gången. Man får vara nöjd med det lilla
Nästa vecka åker vi till västkusten, ska bli skönt att komma iväg lite och kul att se något nytt. Har inte varit så mycket på den sidan, ja i Göteborg då men för övrigt har jag inte sett så mycket. Hoppas lilla E också kommer tycka det är roligt. Tur att han gillar att åka bil
När vi var på Skänningemarken så ville inte E ligga ner, eftersom han är en tung klump orkade jag inte bära så länge, provade då att palla upp honom i vagnen (satte skötväskan bakom honom), han blev hur nöjd som helst. Är då lite inne på det som ni andra också har börjat tänka på, när börja använda sittdelen? Jag tror att jag ska börja prova använda den. Har inte kollat så mycket på vår sittdel men det står att den har ett helt plant liggläge, så då kan det väl inte vara nåt problem... eller?
Vill gärna ses snart, nästa vecka kna jag inte, men sen har jag all tid i världen. Vad sägs om favorit i repris, picknick i Trädgårdsföreningen, tex på onsdagen eller torsdagen i vecka 33 (alltså nästnästa) vecka?
Lycka till med namnfesten MoaLi, kul idé
Ha en bra dag nu alla!