Vad är ditt största bekymmer idag?
Att min man och jag ska skiljas, två barn, hus och allt annat och jag är bara trött....
Att min man och jag ska skiljas, två barn, hus och allt annat och jag är bara trött....
Har köpt en en halv gris som ska delas och läggas i påsar och jag har ingen anning om hur man gör....
Att jag efter ett år av stadig viktminskning nu har tappat en del av min motivation och sakta börjar pendla uppåt igen.
Jag är sur på mig själv och jag vill hellre känna mig nöjd.
Skulderna på kronan & att dom drog 4000:- för oss denna månad, är rädd att dom ska dra det igen. Då vet jag inte alls hur julen kommer att bli
Att min pappa har cancer.
Att en kompis blivit gravid igen hur lätt som helst och alla par vi känner verkar bli gravida direkt, medan jag och mannen jobbar hårt med den s saken. Det känns så otroligt orättvist och jobbigt.
att jag inte har något jobb och får inget jobb och att det återigen kommer bli ett gap mellan inkomsterna.
Ångest för räkningarna som fortfarande ligger obetalda för att det saknas pengar. Ångest för dottern som mår dåligt och vill ta livet av sig.
De två minsta barnen har avverkat två veckor av magsjuk aoch det verkar inte släppa.