• lillamina

mammalediga nyköping

Någon i Nyköping som är mammaledig och vill hitta på något skoj ..
    tex gå till Öf tillsammans?
    Har en liten tjej på 6 månader.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 22:13
    Eller bara ta en promenad. Har även 2 hundar.

• Svar på tråden mammalediga nyköping
  • kickiluran

Jag är mammaledig och bor i Stavsjö!

• lillamina

Hej Kickiluran.

Stavsjö var ju en bit bortGlad
    Hur gammal är du och dina barn?
    Brukar du gå till öf i Nyköping?

• Lottae79

Hej jag är nyinflyttad till Nyköping med en liten tjej på nästan 3 månader som letar efter andra barn och mammor om ni är intresserade.

Mvh Lotta

• MissSandra

Hej. Jag bor utanför Nyköping och ska ha barn nu i april. Nr 2. Vore kul att ha kontakt med andra lediga.

• Lottae79

Hej Sandra, wow nr 2 Grattis!!Hur gammal är nummer 1?? Jag har oxå en äldre fast han är 11 år.Grattis igen

• MissSandra

Ja det ska bli kul att få en liten till:)!min äldsta är snart 6 år. Tiden går så fort:) vart har du flyttat ifrån?

• Lottae79

Jag är uppvuxen i Stockholm fast har bott i Australien dom senaste 13 åren o flytta hem i höstas :)

• MissSandra

Oj Australien, vad häftigt. Ett land som man vill besöka. Varför flyttade du till Sverige igen? ( behöver inte svara om du inte vill) kg är inflyttad ifrån Stockholm jag:) men var ju över 6 år sedan så kanske inte kan kallas ny i stan längre:)

• Rebecca 810

Miss Sandra vart bor du?  Jag bor i stigtomta, har en kille som är 5år o ska få mitt andra barn i början av maj!

• MissSandra

Jag bor nästan granne med dig Rebecca 810:) bor i bettna nu. Vad kul med nr 2! Mår du bra nu under graviditeten?

Svar på tråden mammalediga nyköping