mammalediga nyköping
Någon i Nyköping som är mammaledig och vill hitta på något skoj ..
tex gå till Öf tillsammans?
Har en liten tjej på 6 månader.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 22:13
Eller bara ta en promenad. Har även 2 hundar.
Någon i Nyköping som är mammaledig och vill hitta på något skoj ..
tex gå till Öf tillsammans?
Har en liten tjej på 6 månader.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 22:13
Eller bara ta en promenad. Har även 2 hundar.
Hej hej tjejer! Hur är det? Här är det bra, känner mig väldigt trött men det beror på att jag jobbat lite extra på sistone och har planerat att göra det de kommande 3 veckorna oxå innan det är dags att gå hemma. Dels för att jag älskar att jobba och dels för att få en saftig lön så vi kan handla lite extra till den lilla och något riktigt fint i storasysterpresent och födelsedagspresent till vår stora tjej oxå :)
Hej. Jag har inte varit inne och skrivit på länge. Men tiden flyger iväg och sen så känns det att man är höggravid. Kan inte sova pga foglossning och sammandragningar. Kan inte äta utanatt må illa osv.. Kan göra den negativa listan hur lång som helst. Men det är ändå härligt att känna den lille sparka var hos bm i veckan och den är fixerad!! Snacka om förvånad!
Hur är det med er andra?
Cherish: härligt att du jobbar och står i, skulle också behöva extra pengar men jag får njuta av vårvädret istället:)
Annakh: ja det är ju en bit ifrån Umeå. Men är väl ungefär halvvägs för er båda:) går jag fråga varför ni valde just nyköping? Ha en underbar dag tjejer
Miss Sandra: ååå är den lilla fixerad? Inte länge kvar nu! :)) Vilken vecka är du i nu? Ja älskar att jobba, men nu är det bara 2 veckor kvar :/ men sen får även jag njuta av det fina vädret! :P Har inte varit ledig på ett bra tag känns det som och när jag väl var ledig igår så blev jag såå trött! Hade en massa sammandragningar mest hela dagen och oj så trött jag känner mig även idag. Var full rulle igår, var och hälsade på lite släktingar till min sambo och blev en himla massa springande i affärer! På jobbet är det ju ett helt annat tempo så även om man blir trött även där så är det nåt helt annat jämförelse med den här tröttheten! :) Får nog helt enkelt ta det lite lugnt när det är dags att gå hemma sen och inte aktivera mig så mkt som igår :) Har nog nog att göra här hemma egentligen, ska göras om lite innan den lilla kommer och funderar på att måla om i lillans framtida rum.
Hej. Ja nu har jag gått in i vecka 39:) så nu är det verkligen nedräkning. nu ska jag försöka varva ned sista tiden. Tänkte fixa allt i helgen som är kvar och storstäda sen så:) nu har jag fått en massa svullnad och sånt tråkigt. Hoppas dina sammandragningar har lugnat sig. När skulle du ha? Vad jobbar du med? Hoppas allt är bra.
Ja nu är det snart dags för dig! Spännande!! :)) Jag är beräknad till 7/6, så är i vecka 31 (30+4). Jobbar inom psykiatrin. Går min sista vecka nästa vecka, men det ska nog bli rätt skönt ändå, är riktigt sliten och trött nu känner jag. Ska passa på att plugga körkort under tiden fram till bebis kommer tänkte jag :) Har varit lite svårt att hinna med det när man jobbat så mkt och ska hinna med barn, man och hushåll oxå :) Lycka till på förlossningen nu om vi inte hinner höras mer innan det är dags och kika gärna in sen och berätta hur det gick! :)
Skönt att få komma in på det sista 10 veckorna:) ja men är väl kanon att få tid till att plugga. Vi får se när min kommer, de kommer inte låta mig gå över så länge pga bebisen är ganska stor. Men ska bli så skönt då jag sväller väldigt mycket. Kommer att titta in och höra hur det går för dig:) föresten hur gammal är du? Bor du inne i Nyköping?
Jag blir 28 i sommar och bor inne i Nyköping :) Själv då?
Jag bor på landet:) i bettna men känner mig iaf som en nyköpingsbo! Jag fyller 27 i år. Kan vara lite kul att veta lite mer.. Jag är nyfiken av mig, haha
Hehe ja men Bettna räknas väl till Nyköping även om det är lite utanför! :) Hehe ja vad vill du veta? :P Det är alltid kul att lära känna lite nytt folk! :)
Hej. I tisdags kom våran tjej Ella efter igångsättning. Vi ligger kvar på bb och återhämtar oss. Hon vägde 5550 Gram och är 54 cm lång. Hoppas allt är bra med er. Längtar nu ut till soöen och barnvagnspromenader.