mammalediga nyköping
Någon i Nyköping som är mammaledig och vill hitta på något skoj ..
tex gå till Öf tillsammans?
Har en liten tjej på 6 månader.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 22:13
Eller bara ta en promenad. Har även 2 hundar.
Någon i Nyköping som är mammaledig och vill hitta på något skoj ..
tex gå till Öf tillsammans?
Har en liten tjej på 6 månader.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 22:13
Eller bara ta en promenad. Har även 2 hundar.
Hoppar nog in här jag oxå! :) Är gravid med mitt andra barn som är beräknat till början av juni :) Har en dotter på snart 6 år, blir själv 28 i år och bor i Nyköping med sambo och dotter.
Välkommen cherish:) kul att fler väntar barn i nyköping.
Tack :) Ja alltid roligt att komma i kontakt med andra som även de väntar smått :)
Ja det är det=) Vilken vecka är du i nu?
Jag gick in i vecka 26+0 idag faktiskt :) Du då? Har varit och fyndat lite bebiskläder idag :)
Jag gick in i v35 idag:) så nu är det nedräkning. Vad mysigt, vad köpte du då? Jag har köpt en del kläder jag med och det är så mysigt. Jag kan inte förstå att man ska få en sån liten, även om jag har haft det!
Ååå så långt gången du är!! Mysigt!! :)) Jag köpte några bodysar, kortärmade och långärmade och 2 pyjamasar :) ja kan inte heller förstå att man faktiskt ska få en så liten till, även fast man redan har ett barn men hon är ju så stor nu, känns som det var evigheter sen hon var så liten! Men det är ju snart 6 år sen nu så....:)
Hej på er! Är nyinflyttad sedan ett år tillbaka och träffar gärna lite nya bekantskaper. Har en son på 1,5 år som precis börjat på förskola men vi är lediga på fredagar.
Cherish: jag vet overkligt, så pass att jag inte
ens har börjat förbereda inför kommande bebis mer än handlat lite. Och idag skickade jag ansökan till förskoleklass ( heter väl så men jag vill säga nollan) är de så stora? Tycker ju fortfarande han är min lille kille.
Annakh: välkommen! Kul att det tillkommer fler till lilla Nyköping :) vart flyttad du ifrån?
Vi flyttade hit från Umeå, tycker att vi har hamnat i en trevlig stad med nära till allt. Skönt nu när våren kommer tillbaka och folk vågar sig ut igen :)