Ras på denna katten?
Hej!
Vad skulle ni säga denna 4-mån kattunge är för ras?
Hej!
Vad skulle ni säga denna 4-mån kattunge är för ras?
Nu är jag ingen expert på MCO, men jag har mycket svårt att tro att katten skulle vara renrasig MCO. Möjligen till hälften eller så. Den ser helt enkelt inte ut som en Maine Coon alls (men väldans söt ändå förstås!).
Han kanske är en maine coon i praktiken, om ni förstår vad jag menar :) Men inte teoretiskt pga avsaknad av stamtavla... Haha han är väldigt populär i alla fall , många som älskar honom :P Väldigt clownig av sig också, pratar mycket på sitt egna lilla vis; "brrp"-ar
Jag skulle vilja se en närmre bild på ansiktet och en profilbild. Skogkatten har rak profil och det ser ut som att denna också har det?
Huskatt. Är det så viktigt för dig att din katt ser ut som en raskatt så att du måste fråga runt på alla forum? Ta din katt för vad den är och njut.
Bonnkatt
Måste du ständigt ha så trist attityd Nemo01..?
Av vad jag kan utläsa av TS inlägg så spelar det egentligen ingen roll, men såklart är det roligt att spekulera i sin katts ursprung, huskatt eller ej.
Här kommer en bild på honom som kanske är lite bättre, där man ser honom tydligare?
vad betalade du för den då? ingen stamtavla å nog inte renrasig alls om hon ANTYDDE de var MCO i den. men söt ändå.