BF +6
BF +6 idag och har hela tiden varit inställd på att gå två veckor över då jag gjorde den med dottern men idag har jag fått nog. Känner att jag inte kan ta för mig någonting utan bara sitter och väntar. KOM UT NÅGON GÅNG!!!
BF +6 idag och har hela tiden varit inställd på att gå två veckor över då jag gjorde den med dottern men idag har jag fått nog. Känner att jag inte kan ta för mig någonting utan bara sitter och väntar. KOM UT NÅGON GÅNG!!!
Jag har samma.. BF+6 och räknade med att jag skulle ha en liten bebis i min famn vid det här laget. Tröttsamt att bara vänta!
Jag gick 17 dagar över BF
Ja idag klättrar jag verkligen på väggarna. Som värst är det ju faktiskt bara två veckor kvar men nu vill jag bara gå vidare och få ut den lilla.
Kaffeärgott - är det din första?
För mig blir det igångsättning senast den 20:e så jag har "bara" en vecka kvar. Men vill ju gärna att det ska starta av sig självt..
Ja det är min första. Många säger att det är vanligt att gå över tiden med första men de som jag känner har fött på BF-1, BF-5 osv. så det är lite frustrerande. Sedan att alla ringer/smsar om det har kommit någon bebis varje dag är snällt för att de bryr sig men samtidigt lite jobbigt ...
druvans- är det din första?
Åh, skönt att veta att det max är en vecka kvar.
Nej har en dotter på 2,5år som jag gick över 14dagar med... Men henne så startade värkarna helt utan föraning så jag har inga tecken att leta efter. Vill bara lägga mig under täcket tills det är dags men ska nog släpa ut mig på en liten promenad för att med tyngdlagenskraft hjälpa på lite.
Testa färdknäpp Om det nu funkar så funkade det för mig, slemproppen gick efter en timma, efter två dygn var han ute hihi
ähh slemproppen ska man inte lita på den gick hos mig för knappt två veckor sen och ingen bebis ute.. bf+6 idag hos mig med... men gjorde en hinsvepning innan idag så nu har värkarna faktiskt lyckats komma igång igen.. hoppas bara dom håller i sig nu, man blir ju trött på allt väntande..!!
Åh hoppas det kommer igång för dig nu Viickee! Är det din första?
Hoppas det kickar igång här också snart...
druvans- har också varit ute på promenad nu men det gick ju bara bättre än det brukar. I vanliga fall brukar jag få sammandragningar men nu kunde jag gå i ganska raskt tempo.. Ja, ja...
Viickee- du måste berätta om det fungerade!
Det är skönt att få klaga av sig lite iallafall.
Måste berätta att jag var ICA och handlade. Så tyckte jag att summan blev lite för mycket och så stod det:
Förseningsavgift: 5 x 30 kr 150kr
Så han hade lyckats trycka in en förseningsavgift för mycket (Man kan hyra film där så det är den förseningsavgiften) Visste inte att det kostade att gå över tiden...haha... Han slog bara fel för frimärkena så jag fick pengarna tillbaka iaf.
haha ahhh ska berätta i punkt o pricka hur det gick:P all smärta och inget skitsnack om att det är det största miraklet i världen osv
ja det är vårat första barn och vi har längtat fruktansvärt mkt..