BF +6
BF +6 idag och har hela tiden varit inställd på att gå två veckor över då jag gjorde den med dottern men idag har jag fått nog. Känner att jag inte kan ta för mig någonting utan bara sitter och väntar. KOM UT NÅGON GÅNG!!!
BF +6 idag och har hela tiden varit inställd på att gå två veckor över då jag gjorde den med dottern men idag har jag fått nog. Känner att jag inte kan ta för mig någonting utan bara sitter och väntar. KOM UT NÅGON GÅNG!!!
Har ni tagit reda på kön?
vi ville men det gick inte så det får bli en överaskning..:)
Jag är också plus 6 (7 nu då efter midnatt). Har hemska värkar nu (lite bättre med vetekudden på) men jag vågar inte hoppas ngt eftersom jag haft en del förvärkar. Fick förvärkarkl 4 i natt som hållit på fram och tillbaka hela dagen. Nu på kvällen har de blivit värre och täta (10 min mellanrum) och jag orkarknappt mer. Var hos bm idag och bad henne kolla mig om jag öppnat mig något men icke. Var mjuk men tappen var kvar. Suck, vågar man tror att det är på riktigt nu?
Ingenting inatt heller... Idag blir det Luciatåg på dagis så något roligt att se fram emot och lite glad att jag trots allt inte missar det :)
Vi försökt också kolla kön på RUL men här låg den lilla med benen i kors under hela undersökningen så det blir en överraskning här också.
Sagström - Hoppas det startat på riktigt för dig nu så du inte behöver gå lika länge med förvärkar som jag fick förra gången... Uppdatera oss gärna när du kan :)
Här har det inte heller kommit någon bebis. Jag hade hoppats att den kunde komma idag. (Finns fortfarande en liiiiten chans men då ska det gå fort...)Hade blivit ett ganska häftigt personnummer: 11-12-13 =)
Vi ville inte veta kön. Nu är man så nyfiken på vad det är för någon som gömmer sig där inne!
Jag har också haft en del förvärkar och ont i ländryggen, magen, ja hela köret. Men det har jag haft i 2-3 veckor snart så jag vågar aldrig hoppas längre. Trodde att bebis skulle komma någorlunda i tid pga det men den vill bara retas...
Här har nu sammandragningarna tuffat till sig och gör nu rätt ont. Startade vid 18 och känns som värst när jag ligger ner så här blir det tyvärr inget sova... Hoppas nu det är pågång på riktigt!
Är ju trots allt inne på +8 idag...
samma här.. värkarna har varit igång det mesta av kvällen men nu i snart en timme kommit med i en jämn 7-8 min priod... så jag ska avvakta i 20 min till sen ska jag nog väcka sambon och säga åt han att fixa ersättare på jobbet, han ärju lastbilschaffis och börjar rätt tidigt så tyvärr får han jue väcka någon :)
men nu håller vi tummarna på att det kommer en liten :) 9 dagar sent
Ja här håller det fortfarande i sig. Har kommit med 5-10min intervall hela natten. Dags att ringa barnvakten snart och informera sambon :)
Oj vad spännande! Hoppas ni får bebis! Jag har haft lite sammandragningar men inget regelbundet utan bara som vanligt... BF +8 idag :(