• druvans

BF +6

BF +6 idag och har hela tiden varit inställd på att gå två veckor över då jag gjorde den med dottern men idag har jag fått nog.  Känner att jag inte kan ta för mig någonting utan bara sitter och väntar. KOM UT NÅGON GÅNG!!!

• Svar på tråden BF +6
  • kaffeärgott

Jaha har alla fått barn nu? Då är det bara jag kvar då... :(

• sagström

Min lilla tjej kom i tisdags på lucia. Det var inte bara förvärkar utan riktiga. Hon är fantastisk och nu är jag trött som bara den. Vill sova. Hur har det gått för er?

• kaffeärgott

Sagström: Grattis! Åh vad kul! Jag längtar tills det blir min tur! Hur gick förlossningen då? Var det er första?
    Här är jag inne på BF +10 och nu är jag otroligt less. Börjar bli orolig också. Har ändå varit ganska lugn fram till nu men nu hoppas jag att inget är fel.

• sagström

Jag blev också orolig det sista från att ha varit lugn hela tiden innan. Det är vårt andra bra (döttrar) och allt har gått jättebra. Alla förlossningar gör väl ont, ganska mycket ofta, men det kändes helt ok. Var öppen 8-9 cm när jag kom in och blev så lättad av att höra det att jag grät floder, var beredd på att åka hem eftersom man tyckte jag skulle vänta med att åka in när jag hade ringt förlossningen på natten. Är det ditt första?

• leijha

Jag hoppar in här..är på bf+9 o har inga känningar av ngt skulle vara på g. Håller på att bryta ihop. Ploppar ut ungar i bekantskapskretsen men vår lilla bebis verkar inte vilja komma ut. Är 3:e barnet för mig o har aldrig gått över så här länge...

• kaffeärgott

Jag var inne igår och kollade att allt stod rätt till och det gjorde det. Sedan var det full aktivitet i magen hela kvällen så klart... ;)
    Här är det första barnet och idag är det BF + 11 så nu borde plutten vara klar tycker jag.
    Sagström och leijha när kom era tidigare barn då?

• leijha

kaffeärgott:1:an: bf+7
                      2:an: bf+6
    Och 3:an verkar aldrig vilja komma ut :P. Skönt att allt såg bra ut med din bebis iaf Det brukar bara räcka med att man åker in på förlossningen för att det ska bli full rulle i magen :)

• mimmi87

Jahopp då har även jag kvalificerat mig för denna tråd, bf+6 idag, hoppas att jag slipper gå över så länge till. Nu på morgonen har det kommit blodblandad slemmis och jag har haft glesa men väldigt oköna förvärkar, nån som vet hur länge man kan gå runt såhär?

• Viickee

jappjapp, jag fick min underbara lilla tös på onsdagen den 14 kl. 08.02 efter efter en förlossning på 10 min :) men jag kan ju säga att föda barn utan droger är ju nget jag vill göra om :P

• kaffeärgott

Grattis Viickee! Det var en snabb förlossning! Jag hoppas att det kommer gå hyfsat snabbt här också. Jag menar kroppen har haft lång tid på att förbereda sig... Men visst hade du lite känningar hemma innan?

Jag börjar ställa in mig på att det blir igångsättning på onsdag...

Mimmi87: Jag har haft sammandragningar och ihållande "mensvärk" i 4veckor nu... :( men det är jag det. Vi är alla olika. Så hoppas det är på gång för dig!

Svar på tråden BF +6