• Anonym (NU)

orolig,blek son

NU är jag uppriktigt orolig över min 7åring......Varit i utlandet i sep. o han har varit så brun o fin till nu.HELT blek,trött,näsblod illamående. Han äter o har aptit,men sen kan han kräkas....
    Jag är ingen som brukar oroa mig direkt-men NU tror jag det är nå allvarligt fel!! .Fast han är ju pigg o så annars,ibland nämner han att han är trött,men det är väl alla i december,typ
    Imorrn beställer jag läkartid!  

• Svar på tråden orolig,blek son
  • Anonym (NU)
    Anonym (hej) skrev 2011-12-18 21:22:50 följande:
    Kanske drog din son på sig nån bakterie utomlands.... en amöba kanske?? Kräks han varje dag? Sen hur länge? Går han ner i vikt? Se till att få en tid till doktorn imorgon så han kan få hjälp. Hoppas han kryar på sig.

Lycka till!! 

kräks sällan,men har ett illamående ofta. nä,tror inte han fått nåt i utlandet....... går inte ner i vikt,han äter ju bra men nästan var morgon tar han en hink för han mår illa.
  • ceci lia

TS, hur har det gått? Varit hos läkaren?

• Anonym (NU)

tack för omtanken,får komma till läkare på onsdag.

• ceci lia

OK. Berätta imorgon hur det gick :)

• Anonym (NU)

de tog blodprover,o vi ska tillbaka nästa torsdag för fler. o ett avföringsprov.så vi har inget fått veta.......

• Anonym (NU)

han har lite feber,så där gränsfall..........37,8 o är trött.......

• Anonym (NU)

han är liksom glad o pigg o äter o så...men ser i blicken så blek o trött ut.........nu är han glad av julklappar mm,men ändå ser han sjuk ut.  jaja utredning är ju på g

• Anonym (NU)

lämnat avföringsprovet iallafall........imorgon mer provtagning. känns bra att vi har tagit oss för att kolla upp!!hoppas bara de tär nå järnbrist eller nåt sånt.

• ceci lia

Håll oss uppdaterade :)
    Du kan inte göra mer än du gjort och gör!
    Kram  

Svar på tråden orolig,blek son