• Anonym (NU)

orolig,blek son

NU är jag uppriktigt orolig över min 7åring......Varit i utlandet i sep. o han har varit så brun o fin till nu.HELT blek,trött,näsblod illamående. Han äter o har aptit,men sen kan han kräkas....
    Jag är ingen som brukar oroa mig direkt-men NU tror jag det är nå allvarligt fel!! .Fast han är ju pigg o så annars,ibland nämner han att han är trött,men det är väl alla i december,typ
    Imorrn beställer jag läkartid!  

• Svar på tråden orolig,blek son
  • Anonym (NU)
    ceci lia skrev 2011-12-28 23:32:48 följande:
    Håll oss uppdaterade :)
    Du kan inte göra mer än du gjort och gör!
    Kram  

mången tack-gulle dä.Du får en extra guldstjärna ....
  • ceci lia

Hur går det med utredningarna TS?

• Anonym (NU)

inte fått veta nå än.......

• ceci lia

Hade dom misstänkt nåt jätteallvarligt hade ni säkert hört nåt vid det här laget. Mår han fortfarande lila dåligt? Kram

• Anonym (NU)

samma.nu och då.....

Just fått en remiss till barn o ungdom. där de ka kolla magen! Hon TRODDE ej det skulle bli nå provtagning-då de gjort det mesta-både födoämnesallergi o avföringsprov......mes t"kläm o kän" .....jag vet ej...

• Anonym (NU)

de har ej sagt om nå allvarligt!! bara att detta var gemon remissen.......

• Anonym (NU)

inget hört av proverna.....
    MEN det ringde en från sjukhese tidag ang en remiss,för ja ghade ju en son som var dålig i magen?? jO.....det har jag ju....Så proverna visade tydligen inget? o nu ska vi till lasarettet den 17e. Hon trodde ej de ska ta nå prover-de har typ tagit de prover som ska tas lät det som....så klämma på magen osv...vi får se.
    Antingen har de sett nå så de måste kolla närmare? eller så såg de inget så de måste kolla närmare?
    uscha-mitt  <3

• Bebisjuli06

Det är oroligt när ens barn blir dåliga men jag tänker som så att om de misstänkt att det var något allvarligt/akut så hade de tagit in er med en gång. Håller alla tummar för att allt går bra och att det inte är något med din son.

• Anonym (NU)

han knogar o får liksom upp survatten,typ.......sura uppstötningar-antar jag! Han sa att det kom upp lite kräks,men jag tänker att det kan va uppstötningar..... Då kan det ju va nå med magmunnen kanske.

• Anonym (NU)

fick iallafall svar på proverna som är tagna på vår vårdcentral.
    ingen matallergi ,inget på gluten eller annat. inga bakterier o avföringsprovet var bra o allt.
    så därför ska v idå fara till lasarettet nästa vecka.....  

Svar på tråden orolig,blek son