Jag tycker det är väldigt fint att ni delar med er av era erfarenheter och sorger. Att bära på sorg som sliter i själen är något jag förstår och har mycker medlidande för.
Mina sorger är:
1. Detta är mitt livs största sorg men samtidigt så har det utvecklats genom åren till något som göt mig stark och vis, samt att jag har lyckats fylla upp de bitar i mig som saknats genom min sorg. SÅ,sorgen är när min mamma var 8år som hittade sin pappa efter hans självmord, ihjälspräng och därefter ´bar på detta trauma (man fick inte prata om det som skett i samhället hon växte upp i) , och som i sin tur har resulterat att hon blev psykiskt sjuk när jag var 4år, åkte in och ut på sjukhus, undvek mig pg av sjukdom och ovilja att lyckas eller tro på nåt i livet och var mer som en böld i mitt liv istälelt för min mamma, som jag saknade mycket.
Vi har fått bättre kontakt senare åren och jag accepterar henne och älskar henne som hon är, men är ledsen för att hon inte funnit frid och lycka i livet. Hon går på tunga mediciner och bor på ett hem nu.
2. Först så lyckades jag och min sambo inte få barn på fyra år. Jag längtade och grät...Men aedan blev jag gravid! och är det justnu, men min sambo blev helt alldelles konstig, förtrvivlad och har lämnat mig :( . saknar honom mycket eftersom jag älskar honom djupt.
3.Att jag har många potentialer, kunskaper, och begåvningar men gör ingenting av dem..Har dåligt självförtroende och är i botten en ledsen person, men glad utanpå. Är därför inte vidareutbildad utan tar olika jobb här och där och känner hur jag slänger bort mitt liv och mina chanser till något större.