• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Choccolat

Malamutemamma, jag har som sagt haft så i 5 veckor.. Har inga tips tyvärr.. Alvedon och värme.. Annars bara att stå ut.. Jag riskerade också prematur, för drygt 4 veckor sen sa läkarn åt mig att det vore bra om kg kunde knipa 1 vecka till men han trodde inte det dock.. Här sitter jag fortfarande.. I världens längsta latensfas...
    Sorry för gnäll...

• LillStinis

Jaha, denna grav skulle alltså också gå på övertid. Bf + 1 idag.

• Svahnfrun
    Malamutemamma skrev 2012-09-04 11:20:06 följande:
    Vem är admin i Facebook gruppen?
    Jag satt och rensa massa "skit" på FB och måste råkat tryckt bort mej från den gruppen..
    Har googlat och eftersom det är en hemliggrupp kan jag inte själv hitta den och gå med igen utan måste bli tillagd av admin står det..
    Du kan bli vän med mig Johanna Svahn så kan jag lägga till dig igen!
  • Malamutemamma
    Choccolat skrev 2012-09-04 11:26:56 följande:
    Malamutemamma, jag har som sagt haft så i 5 veckor.. Har inga tips tyvärr.. Alvedon och värme.. Annars bara att stå ut.. Jag riskerade också prematur, för drygt 4 veckor sen sa läkarn åt mig att det vore bra om kg kunde knipa 1 vecka till men han trodde inte det dock.. Här sitter jag fortfarande.. I världens längsta latensfas...
    Sorry för gnäll...
    De är konstigt de där.. Min doktor sa också så (v34 försök knip 2v till)..
    Men han trodde inte de skulle gå..
    Och nu har bebis fortfarande inte kommit.. Hade inte doktorn lurats sådär hade jag såklart inte varit lika otålig!! Men nu när han sagt sådär och alla förväntar sej att bebis är pågång så känns de så segt.
    Som sagt dubbla alvedon och värme hjälper inte alls. Blir ingen skillnad!
    Fungerar det på dej?
  • Malamutemamma
    Svahnfrun skrev 2012-09-04 11:46:45 följande:
    Du kan bli vän med mig Johanna Svahn så kan jag lägga till dig igen!
    En annan har försökt lägga till mej i gruppen igen men de har inte fungerat..
    Det kom ett konstigt meddelande att jag själv ska gå med i gruppen..
    Provar med dej då
  • Malamutemamma
    Choccolat skrev 2012-09-04 11:26:56 följande:
    Sorry för gnäll...
    Vilken vecka är du i?
  • Choccolat

Nej det funkar inte alls mot sammandragningarna.. Full koncentration och andning är vad som gäller.. Dock kan Alvedon ibland hjälpa mot den värsta mensvärken.. Går in i V40 imorrn..
    Håller verkligen med dig.. Hade det inte varit risk för prematur, läkarens utlåtanden osv så hade det inte varit lika frustrerande.. Sen är det olidligt jobbigt att ha såååå ont hela tiden..

• Malamutemamma
    Choccolat skrev 2012-09-04 13:08:40 följande:
    Nej det funkar inte alls mot sammandragningarna.. Full koncentration och andning är vad som gäller.. Dock kan Alvedon ibland hjälpa mot den värsta mensvärken.. Går in i V40 imorrn..
    Håller verkligen med dig.. Hade det inte varit risk för prematur, läkarens utlåtanden osv så hade det inte varit lika frustrerande.. Sen är det olidligt jobbigt att ha såååå ont hela tiden..
    Fast det är ju värre för dej, som haft det så i 5v!!!!
    Har du pratat något med din BM om det?
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012