• prospicientia

Vad betyder dominans?

Hej på er!

Hur kommer det sig att så många kvinnor går i gång på att bli dominerade? Och ... vad menar ni/de egentligen? Det finns många tjejer på sexsajter som säger att de vill att en kille/man skall tala om för de vad de skall göra eller vad de vill göra "med dem". Undrar bara vad jag som man skulle få ut av det. En gång skickade jag ett meddelande på en sajt och undrade vad hon ville prata om och fick "Bara snusk just nu" till svar. Men jag var ju inte alls på det humöret och var trött och ville sova. Men det här verkar vara signifikant. Jag kanske inte är kåt från början utan vill möta någon annans värld för då kan det genast bli väldigt spännande, även om det inte var det från början. Men varför tycks det vara mannen som jämt skall förväntas ta på sig "den tändande rollen"? Vore det inte trevligast om man kunde mötas någonstans?? 

Men skillnaden är den att jag skulle inte vilja att kvinnan talar om vad hon vill göra med mig, utan hur hon resonerar och tänker sexuellt. Sen ingår ju makt och erotisk energi för mig och då kan ju dominans ingå på mitt eget vis. Men det är ju på andra vis än folk ... Förstår inte den här världen! Suck. 

O, jo, förresten ... så såg jag en annons av en tjej som sålde camsex. Jag är inte intresserad av att köpa, men är väldigt nyfiken på vad som ingår i paketet så att säga. Och då fanns just detta att man har möjlighet att styra!! Jag hajar inte. Vadå styra? Jag är väl för sjutton  intresserad av att veta hur hon fungerar och vad hon går igång på - hennes värld! 
  • Svar på tråden Vad betyder dominans?
  • prospicientia
    Jäjd skrev 2011-12-28 17:40:15 följande:
    Du får helt enkelt avancera till ett uppblåsbart får. Sedan kan du avancera vidare.
    Alla får vara som de vill och visst får man tända på traditionella former av dominans. Men att var och varann gör det på många forum det är en helt annan gåta, för det måste ju bero på någonting och jag vet inte vad det säger.

Men oavsett om folk förstår vad jag menar eller ej, så förväntar jag mig att bli bemött med respekt.
  • och
    prospicientia skrev 2011-12-28 23:23:06 följande:
    Alla får vara som de vill och visst får man tända på traditionella former av dominans. Men att var och varann gör det på många forum det är en helt annan gåta, för det måste ju bero på någonting och jag vet inte vad det säger.

Men oavsett om folk förstår vad jag menar eller ej, så förväntar jag mig att bli bemött med respekt.
    Ja, Herrn. *rodnar lätt*
    The hard way is the right way.
  • Jäjd
    prospicientia skrev 2011-12-28 23:23:06 följande:

Har du inte blivit det?
    Hide your face so the world will never find you
  • Trust me
    och skrev 2011-12-28 23:19:03 följande:
    Alltså, det är solklart redan i TS vad kvinnor vill ha. Väl.

Jag kan ha missförstått hela tråden med.

Hugh Grant är rätt söt annars. Han i kombination med en kroppsdel och en del annat från Rocco hade inte varit fel alls. Drömmer

Gjordes det inte en film på 80-talet om några "datanördar" på high school som "skapade" den perfekta kvinnan?

Vill bara säga att drömmar är lika bra i livet som sockervadd är när man bygger hus. Fungerar inte som en stabil grund men kan användas som isolering om det kniper. Solig

Amen
    Let me corrupt you
  • Jäjd
    Trust me skrev 2011-12-28 23:27:02 följande:

Gjordes det inte en film på 80-talet om några "datanördar" på high school som "skapade" den perfekta kvinnan?
    Real science, weird science nånting, nånting... Låten sitter i mitt huvud! *gammal*
    Hide your face so the world will never find you
  • och

Vill bara säga att drömmar är lika bra i livet som sockervadd är när man bygger hus. Fungerar inte som en stabil grund men kan användas som isolering om det kniper. Solig

Amen
    Det låter väldigt bekant. Fast jag hånglade säkert under tiden jag såg filmen, kommer inte ihåg mycket mer.
    The hard way is the right way.
  • prospicientia

Snackade precis med en tjej som jag haft kontakt med i några månader. Vi hade snackat om att träffas. Men nu säger hon "du va en av dem de gick bra o snacka med. ... Men om jag ska va helt ärlig så känns det som att du mer har varit ute efter vänskap för du har inte gjort några större närmanden på någon annan front.. Därför ser ja väl dig mer som en vän som är rolig att snacka med än någon som jag kommer gå längre med." 

Så jag förstår inte. Jag vet inte vad jag skulle gjort. Jag trodde att vi varit tydliga och visste var vi hade varandra. Vi hade ju talat om vad vi var ute efter i början. Hon visade tydligt då och jag sa vad jag var ute efter. Och sen ställde jag vid några tillfällen lite udda? frågor om sex och jag menade det som sexuellt intresse. Men hon menar att de flesta inte skulle ta det som "raggning", eftersom det var mer generellt. Men då skulle det vara ett slags spel i alla fall alltså??? Jag fattar ingenting. Jag trodde att hon var annorlunda, eftersom hon var så rak från början. Jag sa ju vid ett tillfälle att jag var osäker och inte ville vara alltför på om hon inte hade tid och så. Men det räckte tydligen inte. Hmm... Vet verkligen inte hur man skall bete sig.  Hur du göra närmanden? Jag fattar inte. Vi hade ju varit tydliga med vad vi ville. Vadå att snacka och ragga inta är samma sak? Vad kunde jag gjort annorlunda?

• citronkräm

Amen
    http://en.wikipedia.org/wiki/Weird_Science_(film)

Weird science - eller Drömtjejen...

**funderar på hur många getingar man skulle få som bosatte sig i huset om man använde sockervadd som isolering**
  • Trust me
    prospicientia skrev 2011-12-28 23:35:21 följande:
    Snackade precis med en tjej som jag haft kontakt med i några månader. Vi hade snackat om att träffas. Men nu säger hon "du va en av dem de gick bra o snacka med. ... Men om jag ska va helt ärlig så känns det som att du mer har varit ute efter vänskap för du har inte gjort några större närmanden på någon annan front.. Därför ser ja väl dig mer som en vän som är rolig att snacka med än någon som jag kommer gå längre med." 

Så jag förstår inte. Jag vet inte vad jag skulle gjort. Jag trodde att vi varit tydliga och visste var vi hade varandra. Vi hade ju talat om vad vi var ute efter i början. Hon visade tydligt då och jag sa vad jag var ute efter. Och sen ställde jag vid några tillfällen lite udda? frågor om sex och jag menade det som sexuellt intresse. Men hon menar att de flesta inte skulle ta det som "raggning", eftersom det var mer generellt. Men då skulle det vara ett slags spel i alla fall alltså??? Jag fattar ingenting. Jag trodde att hon var annorlunda, eftersom hon var så rak från början. Jag sa ju vid ett tillfälle att jag var osäker och inte ville vara alltför på om hon inte hade tid och så. Men det räckte tydligen inte. Hmm... Vet verkligen inte hur man skall bete sig.  Hur du göra närmanden? Jag fattar inte. Vi hade ju varit tydliga med vad vi ville. Vadå att snacka och ragga inta är samma sak? Vad kunde jag gjort annorlunda?

Du får helt enkelt lära dig att vrida på kåthetsreglaget. Om du aldrig rör det så kommer ni bli vänner men om du faktiskt vrider på det med jämna mellanrum så kommer hon se dig som en person som kan vara både vän och älskare. Gur du gör det får du finna ut själv och hitta din egen stil.
    Let me corrupt you
Svar på tråden Vad betyder dominans?