• prospicientia

Vad betyder dominans?

Hej på er!

Hur kommer det sig att så många kvinnor går i gång på att bli dominerade? Och ... vad menar ni/de egentligen? Det finns många tjejer på sexsajter som säger att de vill att en kille/man skall tala om för de vad de skall göra eller vad de vill göra "med dem". Undrar bara vad jag som man skulle få ut av det. En gång skickade jag ett meddelande på en sajt och undrade vad hon ville prata om och fick "Bara snusk just nu" till svar. Men jag var ju inte alls på det humöret och var trött och ville sova. Men det här verkar vara signifikant. Jag kanske inte är kåt från början utan vill möta någon annans värld för då kan det genast bli väldigt spännande, även om det inte var det från början. Men varför tycks det vara mannen som jämt skall förväntas ta på sig "den tändande rollen"? Vore det inte trevligast om man kunde mötas någonstans?? 

Men skillnaden är den att jag skulle inte vilja att kvinnan talar om vad hon vill göra med mig, utan hur hon resonerar och tänker sexuellt. Sen ingår ju makt och erotisk energi för mig och då kan ju dominans ingå på mitt eget vis. Men det är ju på andra vis än folk ... Förstår inte den här världen! Suck. 

O, jo, förresten ... så såg jag en annons av en tjej som sålde camsex. Jag är inte intresserad av att köpa, men är väldigt nyfiken på vad som ingår i paketet så att säga. Och då fanns just detta att man har möjlighet att styra!! Jag hajar inte. Vadå styra? Jag är väl för sjutton  intresserad av att veta hur hon fungerar och vad hon går igång på - hennes värld! 
  • Svar på tråden Vad betyder dominans?
  • Jäjd
    Trust me skrev 2011-12-28 17:42:08 följande:

Du TS, det här skulle faktiskt kunna vara en grej för dig. Helt ärligt och utan ironi.

Kudos, Jaded! Skål 
    Tack. Jag kände att jag träffade helt rätt där faktiskt. Solig
    Hide your face so the world will never find you
  • och
    Jäjd skrev 2011-12-28 17:44:41 följande:
    Tack. Jag kände att jag träffade helt rätt där faktiskt. Solig
    Det gjorde du. Skål
    The hard way is the right way.
  • Jäjd
    och skrev 2011-12-28 17:56:46 följande:
    Det gjorde du. Skål
    Plötsligt händer det. *köper en trisslott*
  • prospicientia

Jo, jag måste berätta. Fick syn på en profil. Hon var gift, så jag chansade och skrev "Vad är du för en jävla slyna som är här i syfte att vara otrogen?" Det gick hem, hon tyckte det var lite kul och sa att det låg ju något i "ironin". Vi växlade lite meddelanden den kvällen. Jag undrade om hon brukade objektifiera killar på det viset och hon svarade att jag nog inte skulle ha något emot det om jag fick sätta på henne. Det stämmer förståss. Hon brukade vara med tjejer och jag kollade upp exakt vad hon menade  ...  "skönt" men att bli knullad av kille "mer brutalt". Ok, nu kommer det intressanta. Jag skrev i slutet på ett meddelande: "Om du inte passar dig tar jag tåget upp och knullar dig". Och det sista jag fick avslutades med "Ja, stackars mig. :)". Och jag replikerade "Ja, stackars dig som får njuta ordentligt av att bli bumpad av min goda bamse." "YAM-YAM..." "annars är det det inte för mig". 

Jag borde inte grubbla så mycket över vad jag skriver, men jag har en misstanke om att många tjejer istället tolkar det som något annat - att "organet är så viktigt". Men poängen var ju att egga henne med att vara riktigt ego här. Jag kanske duger som jag är, men jag grubblar hela tiden på allt jag säger och skriver. 

• prospicientia
    Trust me skrev 2011-12-28 17:37:55 följande:
    Vänta nu lite. Är inte du den prospicientia som hade en massa fantasier om att ha sex och bli smittad av HIV och andra grejer? Du ska nog inte ägna dig åt dominans alls utan hitta någon som ser till att du tappar fotfästet i livet en stund.
    Va? Jag kämpar faktiskt för att försöka få kontroll över tillvaron.
  • prospicientia
    Trust me skrev 2011-12-28 17:37:55 följande:
    Vänta nu lite. Är inte du den prospicientia som hade en massa fantasier om att ha sex och bli smittad av HIV och andra grejer? Du ska nog inte ägna dig åt dominans alls utan hitta någon som ser till att du tappar fotfästet i livet en stund.
    Och det jag skriver här från början till slut är ju att jag inte är intresserad av dominanta lekar alls.
  • prospicientia
    Jäjd skrev 2011-12-28 17:40:15 följande:
    Du får helt enkelt avancera till ett uppblåsbart får. Sedan kan du avancera vidare.
    Vad menar du med det?
  • Jäjd

Det är så jävla tråkigt att man inte kan slippa troll, inte ens i den här kategorin. Är ingenting heligt längre?

• prospicientia
    Smecker skrev 2011-12-28 17:41:58 följande:
    Bara för att man gillar dominans så behöver det inte utesluta annan form av sex. Det går utmärkt att ha vanligt kärleksfull vaniljsex. Kan man variera det med kontroll, visa vem som bestämmer när hon är uppnosig och utmanar en, en örfil när hon inte gör som man bestämt.. ja då skapar man i alla fall för mig förutsättningar för att det skall bli riktigt riktigt bra. I alla fall jag gillar variationen. Men ja, allt förutsätter att man vet hur hon funkar inuti, att man kan känna av situationen, annars kan det lätt bli fel.
    Nej, jag tramsar och leker med ord. Det är min grej.
  • prospicientia
    Jäjd skrev 2011-12-28 18:03:45 följande:
    Det är så jävla tråkigt att man inte kan slippa troll, inte ens i den här kategorin. Är ingenting heligt längre?
    Va? Jag känner mig osäker på mig själv bara. Då tycker jag det tarvligt och omoget att retas.
Svar på tråden Vad betyder dominans?