Linn77 skrev 2013-03-20 11:00:25 följande:
Du är verkligen på bettet!
Är imponerad av att du hinner med att göra så mycket.
Om du inte klarar av att slänga kläder så testa att packa ner dom i en kartong och ställ undan den i några månader. Om du inte har saknat något plagg så känns det nog lättare att göra sig av med dom sen.
Jag har också nyligen börjat följa veckoplaneringsdagarna, det är bara andra veckan för mig än så länge. Men jag gillar det och tycker att det funkar bra så här långt.
Gratulerar till inköpet av Dymo, inget hem klarar sig utan den! :)
Jag har faktiskt gått länge o stört mig på att jag inte haft något bra sätt att märka upp olika saker. Så jag är väldigt nöjd med inköpet av dymon. Nu kan jag lätt märka upp saker till barnen oxå för de kan ju iaf läsa sina namn utan problem :)
Jag har blivit förkyld, så tog "sovmorgon" till kl 17. Så jag började inte ens på min garderob idag. Istället satte jag o sambon timern på 15 minuter o rensade o städade ur hans barns sovrum. Då han vi med allt utom deras byrå :)
Sen hjälptes vi åt att göra det sista i mina killars rum. Sen däckade jag i soffan fram tills jag skulle till jobbet.
Jag känner att babysteppen och 15 minuters decluttring passar oss. Sambon hakar på rätt mycket oxå för att han vet att jag mår bra av det. :)
Flyladys sida tycker jag oxå är väldigt rörig, men att hitta inspiration här funkar mycket bra för mig, o så kollar jag runt på olika forum och bloggar.