Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
hhmm, nu hamnade jag ju vid datorn istället för att bläddra igenom de tidningar som hamnat i vardagsrummet så att jag sen kan slänga dom. :)
hhmm, nu hamnade jag ju vid datorn istället för att bläddra igenom de tidningar som hamnat i vardagsrummet så att jag sen kan slänga dom. :)
Jag bestämde mig för vad jag tyckte var viktigt att komma vidare med. För mig var det självklart att få rutin på badrums SoS och tvätten. När väl en rutin sitter så tar den inte så mycket tid per dag plus att det går nästan på automatik.
Jag försöker också hoppa på zonstädningen igen, och hoppas att jag får en den rutinen också. :)
Har sovit som e kratta idag och bestämde mig för att gå upp o göra något vettigt istället o kanske få sova lite ikväll istället. Så när tevattnet kokade började jag rengöra bänken där vi har Micro, kaffekokare o tekokaren, så nu har jag torkat av både över o underskåpen plus rengjort Micro o kaffekokaren.
Jag kommer skriva en lapp till sambon att han får torka av uppe på överskåpen, för sist jag gjorde det så stod jag på tå o fick till slut ont i ryggen. Så det blir hans jobb framöver, det o kyl/frys