Idag sträckte jag lårmusklen när jag städade toaletten....så var försiktiga tjejer när ni städar ;)
Det gör fortfarande fasligt ont, och att sätta mig ner på huk är inte att tänka på...
Annars så är sovrummet avdammat, på fredag blir det sänklädesbyte och i helgen garderoberna. Är det fint väder så får vi väl ta ut kläderna o sortera dom i trädgården :)
Hilmas skrev 2014-05-21 22:52:54 följande:
Om du kommer hem 6.30, när åker du på jobb? Hinner du sova ca 7 timmar på dagen? Hur många nätter jobbar du? Din kropp måste ju redan vara anpassad till din rytm. Själv tycker jag det är så jobbigt att flyga över många tidszoner, eventuellt är det mycket individuellt hur man klarar det.
Jag brukar köra till jobbat vid 21:20. Jobbar mellan 22-6:12 :)
Jag jobbar 5 nätter i veckan, men första natten så jobbar vi bara 5 timmar och börjar alltså kl 1 på natten.
Jag brukar som senast komma i säng till 8 de dagar jag måste köra barnen till skolan. Jag har sen ca 8 timmar på mig innan jag måste hämta dom vid 16-16:30. Så jag skulle kunna hinna sova 7 timmar, OM jag hade kunnat. Oftast vaknar jag efter 4-5 timmar o har svårt att somna om. Så jag är väl lite trött allmänt....men är van vid det. Detta är det som funkar bäst för min familj just nu, jag slipper jobba kvällar och helger iaf. :)
På helgen ställer jag om mig helt och är vaken med familjen, för att sen hinna vila lite på söndagskvällen innan det är dags igen.