Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Hur är det möjligt att trashet förökar sig på natten? :)
Vilka småfolk gör detta? :)
JAg har fastnat vid datorn, har inte surfat nåt större på en vecka...så här är myyyycket att kolla *haha*
Hur är det möjligt att trashet förökar sig på natten? :)
Vilka småfolk gör detta? :)
JAg har fastnat vid datorn, har inte surfat nåt större på en vecka...så här är myyyycket att kolla *haha*
ja jag vet vad jag har att förvänta mig när våra 4 killar blir tonåringar... :)
Tvätten är vikt, diskmaskinen är tömde....jag ligger i fas inför påsken.
Har läst att det ska bli fin fint väder hela påsken....hoppas på det. Vi ska till Linköping i helgen för att hälsa på hos släktingar. Så imorgon blir det till att packa bilen....skoj skoj :)
Nu är man tillbaks till verkligheten och första arbetspasset är avklarat efter 2 veckors ledighet..... Såklart har jag supersvårt att sova idag efter en sån lång ledighet.
Vi hann vara hemma i 3 dagar på påsklovet efter vår Barcelonaresa innan vi packade ihop oss o barnen i bilen igen för påskfirande med släkten.
Vi hann iaf städa av huset och få ordning på all tvätt, och även få in det i sina garderober innan vi började packa igen.
Vi kom hem sent söndagskväll så gårdagen ägnade jag åt att tvätta o åter tvätta. Även ett biobesök med barnen för att se Rio 2 hann vi med.....tur det inte var jag som behövde städa upp efter popcorna där :)
Sitter nu i solen och inser att vårt gräs har växt väldigt mycket under våra 2 veckors bortavaro.... Så jag borde ta tag i det samt se till så att jag ligger i fas med maskrosorna. :)