• Töse

Hypotyreos tråden!

Ok. Bra att det med hjärtat
    Med kan försvinna. Mitt hjärta känns så skört. På ögat närmast näsan till, små "bubblor" i ögonvitan, kanske inte syns så bra på bilden iaf.

• Töse

Tack för rådet. Ska nog göra det. Min kropp är just nu så känslig så det vore bra att göra som du skriver.

• Töse

Ni kan inte tro detta. Skrev ju om huvudvärken igår. Tog mod att ringa vc idag, läs detta... Hon frågade varför jag sökte vård då sa jag för mina symtom för hypotyreos. Men sa hon då du sökte ju för inte så länge sen för det ( ca 2 veckor sen) , - ja men jag har nya symtom mina händer och fötter sover och jag HAR så ont i huvudet. Då säger hon men din doktor graven remiss här hon tycker du Ska söka till psykiatrin istället. Blev så kränkt!!!!! Och ledsen gråtit hela morgonen. Sa detta till min mamma som ringt och härjar nu och sagt. Säg aldrig tillit flicka att hon har psykiska besvär. Vi alla som känner henne vet att hon inte är deppig eller har ångest. Hon ska anmäla dom nu. Men fick en tid nu till dr på vc. Gör sista försöket annars meddelar jag dom att jag nu byter vc får söka mig till ett annat län. Jag ska inte Lipa lör jag träffar henne jag ska vara stark!!

• Töse

Hej! Forts på dagen. Min mamma ringde som sagt efter den fruktansvärda kränkningen. Fick komma dit på drop in och träffa en sköterska iaf. Jag är ju piggare nu så förklarade sakligt varför jag var där visade mina svullna underarmar berättade om huvudvärk och domningar. Hon såg mig! Eftersomjag är så pass frisk så kunde jag prata utan att ge vika och gråta. Det fanns tid en kvart för en läkartid vid besöket, en ny läkare i så fall. Hon rådde mig att inte ta tiden då det ytterligare skulle bli ensån kränkning för mig. Bytte i af läkare ger det en chans. Fick tid på Valborg. Men nu jan jag säga att min man har skrivit en lex Maria anmälan så som de har behandlat mig, min mamma kommer också göra en anmälan. Synd att de ska gå så långt.

• Töse

Edvins jag vet inte. Men de säger ju att Tsh ska var lågt när man blir gravid. Mitt var säkert sky högt redan då. Hoppas inte min flicka får det. Det låg ju på 24,4 när de fann mitt Tsh. Hoppas att din pojk mår bra, och att nästa provsvar inte visar något!

• Töse

Jisa - det är för jävligt!!!!!!!!! Fick också en typ sådan kommentar i början. Du behöver gå på bio och ut och röra dig. Då hade jag veckan innan knappt kunnat gå av smärtan.

• Töse

Jag är tacksam att jag inte grät på besöket idag. Att vara saklig och visa sin värdighet verkar göra en del. Innan har jag nästan alltid blivit ledsen, när man pratar om hur tufft man har det blir det så, det är väl mycket därför med de tror man är deprimerad. Jisa hur skakar du av dig det? Har du gjort en anmälan av detta?

• Töse

Be din mamma göra det. Så glad att mamma ringde. Hon kan verkligen vara som en ångvält. Man behöver någon som jan ta i stå på sig bli arg och obekväm till slut. Tyvärr. Jisa be din mamma ringa.

• Töse

Måste igen säga att jag är så tacksam att ha hittat denna gruppen. Det har stärkt mig.

Svar på tråden Hypotyreos tråden!