Hej! Åh vad bra att han ska skriva ut lio. Har läst på lite om det och ska helt klart föreslå det om mitt mående är samma när mitt Tsh ligger normalt. Varför hade du lågt blodsockret? Ni som tappar hår,växer det ut igen? Hyperhypo, jag mår väl allt som allt dåligt. Nu har jag jättevärk i hela kroppen har fått ta Ipren eller panodil nattetid det har hjälpt. känns som att mina muskler och fett håller på att tyna bort. Skumt. Har inte gått ner eller upp i vikt. Det jobbigaste är hjärtbesvären. Hade som sagt 111 i Vilopuls härom dagen. Känner mig som en tickande bomb. Har svårt att andas ut i ibland med , någon som upplevt det? Sen kommer stunder bör det känns bra ofta på förmiddagen. Känns som att hormonerna är väldigt upp och ner, beror även på tidpunkter på dagen, systemet håller på att kicka igång men är obalanserat. Hyperhypo hur har du mått under dessa två år? Alla har olika symtom. Jag är tex inte frusen, gått upp i vikt eller tappar hår inte heller deppig. Men det kanske kommer? Kram
På er