• Anonym (Kär?)

Hjälp! Min kille runkar i sömnen!

I mitten av augusti så träffade jag världens gulligaste kille. Han är perfekt och jag är så otroligt kär i honom och han är jättekär i mig. Vi umgås så mycket vi kan och trivs så otroligt bra.

Men straxt innan jul, när han sov över hos mig, så vaknade jag mitt i natten av att sängen skakade. Jag tittade över och såg att han låg och runkade!!!!! Jag blev helt chockad och vågade inte titta, så jag vet inte om han var vaken.

Nästa gång vi sov över hos varandra så var jag lite nervös och kunde inte sluta tänka på vad som hände sist.
    Så jag sov inte så bra och mycket riktigt så började sängen skaka igen runt 2-tiden på natten. Den här gången så tittade jag lite på honom och han verkade sova.

Det konstiga är att vi har sex nästan varje gång vi sover över hos varandra, men ändå runkar han? Jag vågar inte riktigt pratar med honom om det här, vi har inte varit ihop så länge och sånt kan vara lite känsligt. Nu undrar han varför jag inte vill att han ska sova över... jag skyller på jobb, mm. Ursäkterna börjar ta slut men jag kan inte sluta tänka på det han håller på med i sömnen (som jag tycker är rätt så äckligt faktiskt!). Men samtidigt så är han världens underbaraste och jag vill ju vara med honom!

• Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!
  • whitetrach86

men om du är säker på att han gör det i sömnen så vet han ju troligen inte om det själv och då behöver du ju berätta det för honom (då du störs av det)
    Vare sig ni har sex eller inte så kan man drömma om sex lr liknande och bli kår och därav onanera... 

• Anonym (Kär?)
    whitetrach86 skrev 2012-01-04 11:28:31 följande:
    men om du är säker på att han gör det i sömnen så vet han ju troligen inte om det själv och då behöver du ju berätta det för honom (då du störs av det)
    Vare sig ni har sex eller inte så kan man drömma om sex lr liknande och bli kår och därav onanera... 

Men vi pratar sällan om sex och sånt så jag vet inte alls hur han skulle reagera. Jag vet inte om jag klarar av att ta upp det med honom....

Det jobbiga är att när jag tänker på det han gör i sömnen så känner jag äckelkänslor och det är så synd eftersom jag känner mig så kär samtidigt.

• Frontline

Dumpa han direkt han är alla gånger otrogen och drömmer om andra kvinnor så spring medans du kan...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • whitetrach86

är ju bara fråga lite skämtsamt om han vet om vad han gör på natten..  sen om han gör det i sömnen så kommer han ju inte kunna sluta!

Så du har du 3 val..
    1 prata med honom och försöka hitta en lösning (du väcker honom lr nått)
    2 leva med det...
    3 vara tyst och ge fan i att sova med honom men då lär ju förhållandet inte hålla länge...

• Anonym

Du själv då TS? Aldrig drömt om sex och kommit i sömnen??

• Anonym (Kär?)
    Anonym skrev 2012-01-04 11:43:20 följande:
    Du själv då TS? Aldrig drömt om sex och kommit i sömnen??
    Vad har det med saken att göra? Jag onanerar inte i sömnen....
  • Anonym (A)
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 11:53:43 följande:
    Vad har det med saken att göra? Jag onanerar inte i sömnen....
    Hur vet du det om du nu sover.. Flört
  • Anonym (Kär?)

Eftersom detta hände två gånger efter varandra så verkar det som om det är ett återkommande problem. Vet faktiskt inte om jag klarar av att vara tillsammans med någon som runkar om nätterna. Skulle ni kunna det?

• Anonym (Kär?)
    Anonym (A) skrev 2012-01-04 11:54:39 följande:
    Hur vet du det om du nu sover.. Flört
    Ja, ingen av mina tidigare pojkvänner har sagt något och då har jag även haft längre förhållanden där det borde inte ha varit något problem att prata om det.
Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!