Hjälp! Min kille runkar i sömnen!
I mitten av augusti så träffade jag världens gulligaste kille. Han är perfekt och jag är så otroligt kär i honom och han är jättekär i mig. Vi umgås så mycket vi kan och trivs så otroligt bra.
Men straxt innan jul, när han sov över hos mig, så vaknade jag mitt i natten av att sängen skakade. Jag tittade över och såg att han låg och runkade!!!!! Jag blev helt chockad och vågade inte titta, så jag vet inte om han var vaken.
Nästa gång vi sov över hos varandra så var jag lite nervös och kunde inte sluta tänka på vad som hände sist.
Så jag sov inte så bra och mycket riktigt så började sängen skaka igen runt 2-tiden på natten. Den här gången så tittade jag lite på honom och han verkade sova.
Det konstiga är att vi har sex nästan varje gång vi sover över hos varandra, men ändå runkar han? Jag vågar inte riktigt pratar med honom om det här, vi har inte varit ihop så länge och sånt kan vara lite känsligt. Nu undrar han varför jag inte vill att han ska sova över... jag skyller på jobb, mm. Ursäkterna börjar ta slut men jag kan inte sluta tänka på det han håller på med i sömnen (som jag tycker är rätt så äckligt faktiskt!). Men samtidigt så är han världens underbaraste och jag vill ju vara med honom!