• Anonym (Kär?)

Hjälp! Min kille runkar i sömnen!

I mitten av augusti så träffade jag världens gulligaste kille. Han är perfekt och jag är så otroligt kär i honom och han är jättekär i mig. Vi umgås så mycket vi kan och trivs så otroligt bra.

Men straxt innan jul, när han sov över hos mig, så vaknade jag mitt i natten av att sängen skakade. Jag tittade över och såg att han låg och runkade!!!!! Jag blev helt chockad och vågade inte titta, så jag vet inte om han var vaken.

Nästa gång vi sov över hos varandra så var jag lite nervös och kunde inte sluta tänka på vad som hände sist.
    Så jag sov inte så bra och mycket riktigt så började sängen skaka igen runt 2-tiden på natten. Den här gången så tittade jag lite på honom och han verkade sova.

Det konstiga är att vi har sex nästan varje gång vi sover över hos varandra, men ändå runkar han? Jag vågar inte riktigt pratar med honom om det här, vi har inte varit ihop så länge och sånt kan vara lite känsligt. Nu undrar han varför jag inte vill att han ska sova över... jag skyller på jobb, mm. Ursäkterna börjar ta slut men jag kan inte sluta tänka på det han håller på med i sömnen (som jag tycker är rätt så äckligt faktiskt!). Men samtidigt så är han världens underbaraste och jag vill ju vara med honom!

• Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!
  • Anonym
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 12:56:23 följande:
    Tack för tipsen! (Det var därför jag startade tråden!)

Jag kanske ska ge det en chans och "hosta" eller knuffa på honom om han gör det under natten. Jag fick ett mess av honom förut där han frågade om han kunde komma över ikväll och då kanske han kan få sova över ändå...
    Det tycker jag är det bästa förslaget!
    Prova att störa och avbryta honom, före du tar upp det till diskussion, jösses så pinsamt för honom att diskutera det även om han är omedveten. Är han nu medveten och tom vaken, då kan han välja bort det eftersom han märkt att du är vaken :)
  • LivL

Min man sex i sömnen... Fast det var ju bara trevligt.

TS, säg inget än. Kanske senare. Men tyck absolut inte illa om honom pga detta! Du skriver ju själv att han är en jättebra kille.

• Anonym (Kär?)

Hej igen! Nu har han stuckit iväg till jobbet och det hände i natt igen! Tror faktiskt inte att jag klarar av detta....

• Anonym

Jag är tjej och jag vaknar ibland på natten av att jag kommer och ligger då med handen mellan benen. Prata med honom om det!

• gelehallon

Jag tycker att du är typ världens sämsta flickvän som inte tar upp detta med honom! Säg rakt ut: Duu.. Sover du när du runkar om nätterna eller vad? Jag bara måste få veta! Det gör mig osäker. 

Och jag tycker du är orättvis som låter dig äcklas av ett beteende och sedan inte ger honom en chans att ens bli medveten om vad som är fel.

Du är ju grymt oärlig mot honom! Sånt kan man inte bygga en relation på.

Snacka med han! På ett eller annat sätt.. I värsta fall, ta det på sms! Men ta upp det i alla fall.. Men berätta inte att det är jobbigt och äcklande, för då kan du verkligen förstöra ngt som kan bli ngt fint. Det ligger hos dig och då får du ta hand om det. Att berätta en sån sak sårar mer än vad sanningen hjälper.  

In the end of my life I hope to god that I can say, I made the best of everyday...
  • Anonym (men?)
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-05 07:45:28 följande:

Hej igen! Nu har han stuckit iväg till jobbet och det hände i natt igen! Tror faktiskt inte att jag klarar av detta....

men ursäkta,,,vad spelar det för roll om han runkar om nätterna?? väck honom försiktigt och be att få vara med vetja!...låter som att du är väldigt pryd..ni pratar inte om sex....du vet inte vad du ska göra...du vet inte hur du ska ta upp det med honom...du får helt enkelt bearbeta din egen inställning...
  • Sweet life

OJ!

Jag vaknar jätteofta nu när jag är gravid av att jag kommer i sömnen, och alltid har jag handen innanför trosorna vilket betyder att jag måste ha fingra på mig själv... Sambon bara skrattar och säger att "ja, det är väl bra att du drömmer sköna drömmar"

Tycker du ska ta upp det här med honom. Han kanske inte ens vet om det och så dumpar du honom utan att ha gett honom chansen att kanske förklara sig?

• Anonym (Lisa)

Min man gjorde något liknande men det har bara hänt en gång.

Jag vaknar av att han irrar runt i sovrummet och runkar som en galning. Han var liksom stressad.

Jag frågade vad han höll på med, men han var i ett sovande tillstånd, om än med ett praktståndFlört

Vi garvade åt det båda två, när jag berättade om det på morgonen. Han har ingen aning om varför han gjorde så.

• fallen angel

Förstår om du tycker att det är genant att ta upp det med honom.. Du skulle kunna sticka utan att säga något om det MEN är han värd det? NEJ det är ingen... Du bör prata med honom om detta!!!

• Anonym

hej!
    min kille gör det här väldigt ofta.
    i början av vårat förhållande så gjorde han ingenting men strax innan vår 6månaders dag så började hela sängen skaka. då blev jag till en början själv tänd och låg och titta på honom men någonstans i min så tyckte jag att det va pinsamt.. efter vår 1års dags och hans runkande fortsatt så har jag börja tycka det varit jobbigt. när jag första gången tog upp det med honom så frågade jag enkelt vad han drömt om? han svarade med ett "va?" och jag sa då lite försiktigt "ja, du pillar på dig själv" då skratta han och sa "nej det gör jag inte alls" men det gör han visst.

nu efter 2 och ett halvt år tillsammans så kan det fortfarande hända, rätt ofta, då brukar jag sparka till honom eller dra i hans benhår med hjälp av mina fötter. och det fungerar han slutar för natten men om han skulle börja igen så gör jag samma saker som jag gjorde för att avbryta honom. nu för tiden också när han gör det så är det de första jag säger till honom när han vaknar "nu runkar du i sömnen igen" och han säger att han inte alls gör det, han vill ha bevis.

jag får också en del känslor i min när detta händer. inte alls många gånger har jag själv blivit kåt och ibland har jag smygit dit med handen så har det lett till fantastiskt natt sex men nu när han gör det så känns det som jag inte duger till. som om han tänker på någon annan eller något sånt..  han vet om mina känslor som jag får när han gör det här men verkar inte sluta för det? det som jag tycker är så märkligt med detta det är att han gör det mellan 4-6 alltid, inte tidigare eller senare.

det måste finnas en betydelse för varför människan gör så här? 

• Fiona M
    Anonym skrev 2013-03-13 06:21:35 följande:
    hej!
    min kille gör det här väldigt ofta.
    i början av vårat förhållande så gjorde han ingenting men strax innan vår 6månaders dag så började hela sängen skaka. då blev jag till en början själv tänd och låg och titta på honom men någonstans i min så tyckte jag att det va pinsamt.. efter vår 1års dags och hans runkande fortsatt så har jag börja tycka det varit jobbigt. när jag första gången tog upp det med honom så frågade jag enkelt vad han drömt om? han svarade med ett "va?" och jag sa då lite försiktigt "ja, du pillar på dig själv" då skratta han och sa "nej det gör jag inte alls" men det gör han visst.

nu efter 2 och ett halvt år tillsammans så kan det fortfarande hända, rätt ofta, då brukar jag sparka till honom eller dra i hans benhår med hjälp av mina fötter. och det fungerar han slutar för natten men om han skulle börja igen så gör jag samma saker som jag gjorde för att avbryta honom. nu för tiden också när han gör det så är det de första jag säger till honom när han vaknar "nu runkar du i sömnen igen" och han säger att han inte alls gör det, han vill ha bevis.

jag får också en del känslor i min när detta händer. inte alls många gånger har jag själv blivit kåt och ibland har jag smygit dit med handen så har det lett till fantastiskt natt sex men nu när han gör det så känns det som jag inte duger till. som om han tänker på någon annan eller något sånt..  han vet om mina känslor som jag får när han gör det här men verkar inte sluta för det? det som jag tycker är så märkligt med detta det är att han gör det mellan 4-6 alltid, inte tidigare eller senare.

det måste finnas en betydelse för varför människan gör så här? 
    att tänka att onani, och framför allt omedveten sådan, är en dissning av partnern, eller "bevis" att hen tänker på andra... nej, då mår man inte så bra i sig själv.
    jobba med dig själv och försök tro att du duger.
  • Anonym (=))

Min sambo kan göra det när han varit på fyllan. 
    Jag berättar för honom på morgonen och om jag kommer på honom på natten, buttar jag på honom, då vänder han sig om och sover vidare =)

Nu skrattar vi bara åt det och det är ju inte direkt så att de kan hjälpa det när de sover, din kille vet ju antagligen inte om det... 

Är han den gulliga kille som du säger, så va rädd om honom och våga prata om det...=) 

• Cornelis

Min Sambo mycket både i vaketillstånd men även då hon sover. Mitt tips är att du hoppar in och hjälper till. Brukat leda till väldigt bra natt sex

• Cornelis
    Cornelis skrev 2017-11-14 03:41:15 följande:

Min Sambo onanerar amycket både i vaketillstånd men även då hon sover. Mitt tips är att du hoppar in och hjälper till. Brukat leda till väldigt bra natt sex

• Darimna

Varför tycker du att det är så jobbigt?

Jag trodde det var helt normalt att göra så... Inget jag skulle ta illa vid mig av eller så. 

Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!