• Anonym (Kär?)

Hjälp! Min kille runkar i sömnen!

I mitten av augusti så träffade jag världens gulligaste kille. Han är perfekt och jag är så otroligt kär i honom och han är jättekär i mig. Vi umgås så mycket vi kan och trivs så otroligt bra.

Men straxt innan jul, när han sov över hos mig, så vaknade jag mitt i natten av att sängen skakade. Jag tittade över och såg att han låg och runkade!!!!! Jag blev helt chockad och vågade inte titta, så jag vet inte om han var vaken.

Nästa gång vi sov över hos varandra så var jag lite nervös och kunde inte sluta tänka på vad som hände sist.
    Så jag sov inte så bra och mycket riktigt så började sängen skaka igen runt 2-tiden på natten. Den här gången så tittade jag lite på honom och han verkade sova.

Det konstiga är att vi har sex nästan varje gång vi sover över hos varandra, men ändå runkar han? Jag vågar inte riktigt pratar med honom om det här, vi har inte varit ihop så länge och sånt kan vara lite känsligt. Nu undrar han varför jag inte vill att han ska sova över... jag skyller på jobb, mm. Ursäkterna börjar ta slut men jag kan inte sluta tänka på det han håller på med i sömnen (som jag tycker är rätt så äckligt faktiskt!). Men samtidigt så är han världens underbaraste och jag vill ju vara med honom!

• Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!
  • Anonym
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 11:55:00 följande:
    Eftersom detta hände två gånger efter varandra så verkar det som om det är ett återkommande problem. Vet faktiskt inte om jag klarar av att vara tillsammans med någon som runkar om nätterna. Skulle ni kunna det?
    Återkommande problem? Va? Vad är problemet? Förutom att din nattsömn kanske störs när sängen skakar så har jag väldigt svårt att se att det är ett problem över huvud taget.
  • Anonym (A)
    Eftersom detta hände två gånger efter varandra så verkar det som om det är ett återkommande problem. Vet faktiskt inte om jag klarar av att vara tillsammans med någon som runkar om nätterna. Skulle ni kunna det?
    Visst skulle jag kunna det, varför inte? Onani är inget fult eller skämmigt.
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 11:55:50 följande:
    Ja, ingen av mina tidigare pojkvänner har sagt något och då har jag även haft längre förhållanden där det borde inte ha varit något problem att prata om det.
    Dom kanske inte tyckte det var ett problem, sen kan man undra vad du tycker det stackars killen ska göra åt det, han är ju inte direkt medveten om det så det är ju rätt svårt att göra något åt.
  • slamkrypare

Jobbigt, det är bäst att du ser till att han sover i tvångströja för att inte kunna göra något så äckligt som att ta på sig själv.

• Svanungen

Han kanske drömmer om er sexakt? 

Angående runkande nattetid i sömnen, ja jag skulle kunna vara tillsammans med någon som gör det. Han är ju inte ens medveten om det han gör, lika lite som han själv kan styra sina drömmar!!  

• Anonym

min sambo kan också göra sånt ibland, men han sover ju och kan förstås inte rå för det.

Visst är det ju lite obehagligt att vakna av att det känns som en jordbävning i sängen men skakandet upphör så fort jag hostat väldigt högljutt eller buffat på honomm och då kan jag lugnt somna om igen.

Man behöver inte göra så stor grej av det, även om det för min del är roligt att reta honom på morgonen och fråga vad han drömde om för nått roligt i natt:) 

• Anonym (Kär?)
    Anonym skrev 2012-01-04 12:02:03 följande:
    min sambo kan också göra sånt ibland, men han sover ju och kan förstås inte rå för det.

Visst är det ju lite obehagligt att vakna av att det känns som en jordbävning i sängen men skakandet upphör så fort jag hostat väldigt högljutt eller buffat på honomm och då kan jag lugnt somna om igen.

Man behöver inte göra så stor grej av det, även om det för min del är roligt att reta honom på morgonen och fråga vad han drömde om för nått roligt i natt:) 
    Nu blir jag nyfiken, hur tog du upp det första gången du upptäckte det? Hur reagerade han?
  • whitetrach86
    min sambo kan tom gnugga sig mot mig! och det slutar alltid i underbart natt sex Skrattande
  • Frontline

Det har hänt att jag har vaknat mitt i natten och har skjutit av en sats om jag har runkat eller fått en ofrivillig vet jag inte för det är inget frugan har tagit upp...

Antar att om ni kvinnor onanerar så behöver ju inte hela sängen skaka men det är skillnad på om man ska dra en tarzan så det kanske är därför dina x inget har sagt TS för dom har inget märkt...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Kär?)
    Frontline skrev 2012-01-04 12:15:54 följande:
    Det har hänt att jag har vaknat mitt i natten och har skjutit av en sats om jag har runkat eller fått en ofrivillig vet jag inte för det är inget frugan har tagit upp...

Antar att om ni kvinnor onanerar så behöver ju inte hela sängen skaka men det är skillnad på om man ska dra en tarzan så det kanske är därför dina x inget har sagt TS för dom har inget märkt...
    Eller så är det kanske inte lika vanligt att tjejer onanerar i sömnen??

Det var ändå inte det tråden handlade om.... jag behöver råd och hjälp om vad jag ska göra med min pojkvän!
  • Frontline
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 12:29:55 följande:
    Eller så är det kanske inte lika vanligt att tjejer onanerar i sömnen??

Det var ändå inte det tråden handlade om.... jag behöver råd och hjälp om vad jag ska göra med min pojkvän!
    Tror du ja...

Ja rådet och hjälpen du söker är väl att antingen sätter du på han tvångströja, sover i egen säng, gör slut eller helt enkelt låter han hålla på...
    Finns väl inte så mycket mer att göra eller...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!