• Anonym (Kär?)

Hjälp! Min kille runkar i sömnen!

I mitten av augusti så träffade jag världens gulligaste kille. Han är perfekt och jag är så otroligt kär i honom och han är jättekär i mig. Vi umgås så mycket vi kan och trivs så otroligt bra.

Men straxt innan jul, när han sov över hos mig, så vaknade jag mitt i natten av att sängen skakade. Jag tittade över och såg att han låg och runkade!!!!! Jag blev helt chockad och vågade inte titta, så jag vet inte om han var vaken.

Nästa gång vi sov över hos varandra så var jag lite nervös och kunde inte sluta tänka på vad som hände sist.
    Så jag sov inte så bra och mycket riktigt så började sängen skaka igen runt 2-tiden på natten. Den här gången så tittade jag lite på honom och han verkade sova.

Det konstiga är att vi har sex nästan varje gång vi sover över hos varandra, men ändå runkar han? Jag vågar inte riktigt pratar med honom om det här, vi har inte varit ihop så länge och sånt kan vara lite känsligt. Nu undrar han varför jag inte vill att han ska sova över... jag skyller på jobb, mm. Ursäkterna börjar ta slut men jag kan inte sluta tänka på det han håller på med i sömnen (som jag tycker är rätt så äckligt faktiskt!). Men samtidigt så är han världens underbaraste och jag vill ju vara med honom!

• Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!
  • trettioplus
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 12:29:55 följande:
    Det var ändå inte det tråden handlade om.... jag behöver råd och hjälp om vad jag ska göra med min pojkvän!
    Med din pojkvän kan du inte göra så mycket, men du kan arbeta med din inställning.
    Att bära polotröja är som att bli strypt av en mycket svag människa
  • Anonym (hmm)

Min sambo (som jag har varit tillsammans med i 7 månader) stönade i sömnen ganska nyligen, Då frågade jag litee skämtsamt vad sjutton han drömde om eftersom han stönade. Då blev han lite skenerad, sen skämtade vi bort det.

Tycker du ska ta upp det med honom, eftersom du tycker det är störande. Komunikation är viktigt även när det gäller pinsamma saker å framförallt om man tycker det stör förhållandet.

Lycka till!

• Pia Merilin

eller så tar du mod till dej o pratar me honom... han lär ju tycka d e sjukt jobbigt att inte ens veta varför ni inte kan sova med varandra... så han blir nog mer glad om du e öppen o ärlig så han har en chans att iaf försöka lösa ert problem....

• Anonym (---)

Han vaknar och ser dig, blir tänd, vill inte väcka dig, tar saken i egna händer istället för att ligga klarvaken upphetsad. Så det kan ju vara av hänsyn . Troligen så gör han det medvetet och kanske blundar när det närmar sig.

• Polly S
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 12:29:55 följande:
    Eller så är det kanske inte lika vanligt att tjejer onanerar i sömnen??Det var ändå inte det tråden handlade om.... jag behöver råd och hjälp om vad jag ska göra med min pojkvän!

jag tycker inte du ska göra ngt med din pojkvän, utan istället försöka komma på varför du får äckelkänslor över en naturlig handling som han inte styr över. (är det så att han sprutar över hela din säng kan du ju ta upp det, men det blir fortfarande svårt för honom att ändra på)
  • Anonym
    Anonym (Kär?) skrev 2012-01-04 12:04:05 följande:
    Nu blir jag nyfiken, hur tog du upp det första gången du upptäckte det? Hur reagerade han?
    Jag skämtade bara om att han måste drömt om någonting väldigt trevligt under natten. Sambon är inte konflikträdd för fem öre och tar ganska lätt på det mesta, han fnissade bara och höll med om att det måste han verkligen ha gjort.

Han kan ju inte gärna göra någonting åt det eftersom han sover under tiden, men han brukar upphöra med aktiviteten så fort jag stör honom på nått sätt (eftersom jag inte kan sova när det skakar i sängen), han är nog inte ens medveten om att jag knuffat på honom eftersom han inte vaknar till liv utan bara vänder sig på sidan och fortsätter sova.

Om du inte vill säga nått till din pojkvän så kan du väl störa honom när han sätter igång på natten? "råka" sparka till honom,  hosta högljutt så han vaknar till liv eller genom att klumpigt byta sovställning med samma elegans som en valross så det skakar lite extra i sängen?
  • Anonym (Kär?)
    Anonym skrev 2012-01-04 12:49:24 följande:
    Jag skämtade bara om att han måste drömt om någonting väldigt trevligt under natten. Sambon är inte konflikträdd för fem öre och tar ganska lätt på det mesta, han fnissade bara och höll med om att det måste han verkligen ha gjort.

Han kan ju inte gärna göra någonting åt det eftersom han sover under tiden, men han brukar upphöra med aktiviteten så fort jag stör honom på nått sätt (eftersom jag inte kan sova när det skakar i sängen), han är nog inte ens medveten om att jag knuffat på honom eftersom han inte vaknar till liv utan bara vänder sig på sidan och fortsätter sova.

Om du inte vill säga nått till din pojkvän så kan du väl störa honom när han sätter igång på natten? "råka" sparka till honom,  hosta högljutt så han vaknar till liv eller genom att klumpigt byta sovställning med samma elegans som en valross så det skakar lite extra i sängen?
    Tack för tipsen! (Det var därför jag startade tråden!)

Jag kanske ska ge det en chans och "hosta" eller knuffa på honom om han gör det under natten. Jag fick ett mess av honom förut där han frågade om han kunde komma över ikväll och då kanske han kan få sova över ändå...
  • Frontline

Skulle det fortsätta så kan du ju alltid införskaffa en sådan här

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Kär?)
    Frontline skrev 2012-01-04 13:10:11 följande:
    Skulle det fortsätta så kan du ju alltid införskaffa en sådan här

Haha, ja... det kanske skulle vara något. För jag vet inte om jag skulle klara av att ständigt väckas och hitta en massa sperma i sängen.
  • Anonym

Du måste ju prata med killen. Stackarn vet ju ingenting!? Jag är själv kille och så vitt jag vet så har jag aldrig onanerat i sömnen. Ingen som har påpekat något i alla fall. Men jag skulle bli galen om en tjej tog avstånd utan att berätta om varför.

Svar på tråden Hjälp! Min kille runkar i sömnen!