4 ggr på 2 år...
Hej världen Jaha, hur fan skriver man nått sånthär och vad förväntar jag mig egentligen för svar? Kanske skall ta det från början.... För det första, har bara ägnat någon dag åt att kolla gamla trådar här och jag ber om ursäkt om detta är någon form av dubbelpostning.... Efter vad jag läst här så verkar det inte finnas så många som jag här. Eller också så gör det det. Bakgrund: vi är mitt i 30årsåldern och har 2 barn: 4 år och 16mån och min fru har tappat lusten. Innan barn var det typ 1 / v... När hon var helt utvilad typ söndag morgon. Ni som har barn vet att sån tid inte finns längre. Eller i alla fall finns den inte för oss. Vi delar på ansvaret hemma även om jag sover tyngre och inte vaknar när minstingen stökar. Jag försöker verkligen låta henne vila så mkt det går och vi försöker sova när barnen sover. Jag försöker verkligen få henne att känna sig älskad! Jag tror inte heller på det här snacket om att männs drift är större än kvinnors och att jag måste ha sex till varje pris. Jag vill vara i ett jämställt förhållande och jag vill inte tvinga/övertala henne att "ställa upp". Någon skrev här nån stans häromdagen att skillnade mellan individerna är större än mellan könen och det tror jag fullt och fast på. Vi har pratat om det lite och det känns alltid som att hon hoppas på nästa grej: när jag börjar jobba igen, eller: när jag börjar träna eller när vi flyttar till större... Egentligen så har jag vant mig vid detta och just nu är det helt acceptabel nivå, men om vi skulle "fastna" i detta... och ja... Ponera att man blir 80 år och man är aktiv tills man är kanske 50-65? (70 är ju tydligen det nya 50 nuförtiden). Då kanske det bara är 30-60 ggr kvar... Och det skulle inte vara så kul, alltså det långa loppet. För er här som är kaniner bränner ni av det på typ 2 månader. . Ni som varit i svacka och hittat tillbaka. Hur? Kan någon ge exempel på saker jag kan göra för att väcka lusten igen. Jag behöver lite sucessstories nu. Naturligtvis finns det säkert massor av fakta /bakgrund osv som jag inte tagit upp eller som jag missat. Jag kanske inte tänkt igenom detta helt, me i vilket fall. Nu har jag postat.