Vad har du för klädstil?
ja som frågan lyder - hur är ni klädd gott folk? Försökte ta med så många alternativ som möjlgit - har jag missat något röstar ni "övrigt" och skriver hur ni klär er.
ja som frågan lyder - hur är ni klädd gott folk? Försökte ta med så många alternativ som möjlgit - har jag missat något röstar ni "övrigt" och skriver hur ni klär er.
Jag har nog en slags finversion av slafsstilen. Mycket leggins och pösiga byxor med smockresår upptill men jag har bekväma klänningar och tunikor till så jag ser inte slafsig ut trots att det känns som jag går i pyjamas
Går oftast i ridkläder när jag inte jobbar, för då är det jobbkläder som gäller. Om jag någon gång har "civil" klädsel så är den gärna kvinnlig, med kjol, klänning, högklackade skor/stövlar och ska det vara extra festligt tar jag gärna korsetten.
Det är olika för mig.
På jobbet har jag mjukisbyxor och ett linne, alltid. För att det är bekvämt och när man jobbar med barn är det inte så smart att ha de finaste kläderna man har.
Hemma, på helgerna, är jag väl mer alldaglig. Shorts och linne.
På fest eller när jag ska vara extra fin är det den klassiska stilen som gäller. Kostymbyxor och kavaj eller snygga välsydda klänningar pärlhalsband och höga skor. =)
På sommaren har jag mer den romantiska stilen och på vintern blir jag mer minimalistisk.
Jag är nog en blandning mellan "klassiskt proper" och "romantiskt kvinnlig". Jag äger inga jeans.
Oj, vad svårt. Det är svårt att definiera själv tycker jag. Måste fundera lite till...
Fick ta övrigt eftersom jag inte har en specifik stil.
Jag gillar 80-tal, 50-tal, romantisk, punk, "slafs", maskulint och feminint...... jag blandar hej vilt. Brukar kalla min stil för Mad Hatter :P
Jeans och tröja, sjukt vanligt!
Det beror på tillfället, jag har en stil på jobb, en stil när jag är ute på MC träffar och en annan hemma