• Nyfiken gul

Vad har du för klädstil?

ja som frågan lyder - hur är ni klädd gott folk? Försökte ta med så många alternativ som möjlgit - har jag missat något röstar ni "övrigt" och skriver hur ni klär er.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för klädstil?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Och ni kan ignorera checklistan i mitt citat, det låg tydligen i mitt urklipp. Det är till Dead Rising 2 om någon undrar.

I have heard your reasons and regard them as unconvincing and inadequate. We will pass that.
  • Litenpåjorden

Röstade på det översta men är dock noga med att det ska va snyggt. Har mycket dyra kläder. Klär mig snyggt helt enkelt.

• knäckehäxa

jag passar inte på nått alternativ alls

jag använder enbart klänning och leggings. har alltid en kofta över
    till det använder jag converse. eller stövlar på vintern och gladiatorsandaler på sommaren.

äger inte ett enda par jeans, och de enda byxorna jag har är ett par typ harembyxor som jag använder en gång i månaden när jag ska åka bil i flera timmar.

• 1978

Jag följer min kultur. Eftersom jag är etnisk svensk har jag jeans eller annan byxa i dammodell och tröja av bomullstrikå för det mesta. Ibland har jag kjol. Det är vanligt bland kvinnor i min kultur.

• enilef

Ofta kjol, ibland klänning, sällan jeans. Gärna converseskor, sjalar (inte bara palestinasjal) och mycket svart. Det är en blandning mellan vanligt, rockigt och lite rockabilly/punk... Kompletterat med mohawk.

• Anova
    1978 skrev 2012-01-15 17:01:20 följande:
    Jag följer min kultur. Eftersom jag är etnisk svensk har jag jeans eller annan byxa i dammodell och tröja av bomullstrikå för det mesta. Ibland har jag kjol. Det är vanligt bland kvinnor i min kultur.

Precis.. Till skillnad från den tyska stilen där alla bär lederhosen? ;-D
  • Jennie med ie

Typ billigt...
    Ofta "rockigt". Gillar tajta jeans. Även shorts och korta kjolar/klänningar med tights till och stövlar. Jättegärna stövlar.
    Ibland sportigt med utan dyra märken, jag tränar helt enkelt ofta.

• Anova

Skulle nog kalla min stil för "pick-and-mix". 'Mina kläder är en blanding av sport, propert, emo och typ allt annat. 
    Har alltid byxor, ofta jeans eller kostymbyxor. 

På morgonen tar jag ett plagg på underkroppen och ett annat på överkroppen (kanske lägger till något på överkroppen ifall det är t.ex. kallt). Om det passar skiter jag i. Just nu är jag väldigt inne på rutiga skjortor..       

• Eisa

Ingen särskild stil. Ser ut såhär ungefär. Ibland skabbigare men alltid åt detta hållet.

• 071001

Eisa, snyggt!

Jag tog övrigt då jag blandar, ibland är det jeans och tröja men ganska ofta mer propert som kavaj, pennkjol och blus.

Svar på tråden Vad har du för klädstil?