• Nyfiken gul

Vad har du för klädstil?

ja som frågan lyder - hur är ni klädd gott folk? Försökte ta med så många alternativ som möjlgit - har jag missat något röstar ni "övrigt" och skriver hur ni klär er.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för klädstil?
  • Arcitect

Klassiskt proper med välskräddade kläder (kostym,finbyxor, vita blusar osv)

Dock med modifikation, skjortor och slips i alla väder och finbyxorna är ersatta med Jeans ala Jack nd jones, replay etc...   

Game Over
  • Alicias

klassiskt, romantiskt mixat med trendigt skulle jag nog säga. 

En blandning mellan Mickan i solsidan och Olivia Palermo tycker mina vänner. 

• 1978
    Anova skrev 2012-01-15 17:22:11 följande:
    Precis.. Till skillnad från den tyska stilen där alla bär lederhosen? ;-D
    Ja, natürlich!
  • Pallas

Är det bara jag som hatar jeans? Äger ett par som aldrig används, fattar inte varför jag inte slängt dem för längesedan...

• lövet2

Slafsigt. Mjukisbyxor, t-shirt och flanellskjorta i princip jämt ...

• knäckehäxa
    Pallas skrev 2012-01-15 19:03:58 följande:
    Är det bara jag som hatar jeans? Äger ett par som aldrig används, fattar inte varför jag inte slängt dem för längesedan...
    jag gör det med!

eller okejdå, jag hatar inte jeans, jag skulle gärna använda det,
    men just nu tycker jag att jag är för tjock, det liksom bullar över på alla håll, o då blir det ju inte snyggt med tröjor.
    så därför skiter jag i det o använder bara klänningar med leggings. leggingsen drar jag upp så mkt som möjligt så de döljer magen, typ som mammabyxor.
  • SHAKAWKAW

Min klädstil är en salig blandning mellan olika stilar.

Grunge, punk, mönstrade byxor, roliga kavajer, harembyxor, svarta polotröjor á la pompös poet, olika färger, synth(ish) och mycket annat. Vad min klädstil då ska kallas för har jag ingen aning om. Flummigt?

• violatricolor

Definitivt översta alternativet! Älskar jeans, stövlar, snygga koftor/tröjor. Ibland kjol. Svart, grått, sand, brunt, och blått är mina favoritfärger i kläder. Ibland lila, grönt, vinrött eller vitt. Märken: Hunkydory, Dagmar, Day, Saint Tropez, HM, Zara.

• Kiiwii

Rätt blandad stil...

Ibland är det sportig stil, oftast då jag är hemma mycket, ute med hundarna, tränar osv.

Annars är det nog rätt kvinnligt. Ofta strumpbyxor, kjolar, blusar, långa cardigans och mysiga tröjor...väldigt sällan jeans eller andra byxor faktiskt. lägger mycket pengar på SKOR

• Mantrasina

Jag klär mig gärna i vad mina kollegor kallar uppklätt - klänningar, kjolar, blusar, enkla men snygga toppar med koftor. Ibland mer åt det rockiga hållet - ibland mer åt det propra hållet - beror på vad jag känner för. Alltid med klackar, alltid med härliga halsdukar. Det kompenserar för "pyjamasen" jag har på mig på jobbet (sjuksköterska). Någon gång ibland har jag leggings och tunika, men inte särskilt ofta. Gillar att klä mig kvinnligt och känna mig snygg!

Hemma går jag dock oftast i mjukisbyxor, t-shirt och tjocktröja eller hoodie.

Svar på tråden Vad har du för klädstil?