Vinterprinsessa: Jepp, ska donera nu snart... börjar spreja den 25/2, donerar till kön så att säga, har ingen vän eller så som jag ska hjälpa via korsdonation. OM allt går bra, så kan jag tänks mig att donera igen!
Jag o mina syskon har nog olika, vet ej säkert såklart. Men då all donation på den tiden gjordes med färsk sperma så tyckte en läkare på IVF att det vore minimnal chans att vi kommit till med samma... Jag kan inte få reda på nått, lagarna ändrades efter 1985. Spermadonation gjord efetr det, då hade jag haft en chans att få reda på nått gällande min donator i alla fall!
Vi är rätt lika varandra ändå, nog syns det att vi är syskon, MEN särskillt jag har vissa speciella drag som inte finns hos nån annan i släkten... så jag kan ju gissa vart de kommer ifrån!
Ja, jag tror oxå att sånt här ofta kommer fram till sist, som i mitt fall... fick veta av misstag då jag var 28 år gammal - inte ok! Mådde ordentligt dåligt under en längre tid, hela mitt liv kändes som en stor lögn! Kommer nog aldrig fullt ut att förlåta mina föräldrar för att de höll detta som enb hemlighet för mig sååå länge!
Alla mina syskon och jag kände oss oerhört besvikna!!