• Anonym

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

Anonym skrev 2012-01-21 22:25:03 följande:
    Ja alltså, kort och koncist kan man ju förstås säga att "man får skylla sig själv om man skriver på internet" MEN många har ju skyddat sig så gott det går och skrivit anonymt och ändrat detaljer i sina historier för att förbli anonyma men nu kan dom trots det ligga jävligt risigt till och det är ju verkligen inte roligt. Något ansvar måste ju forum ta som vet att människor skriver så djupa hemligheter som man gör här och på andra forum.
    Speciellt när man kräver så mycket personlig information som här för att låta folk registrera sig skulle det stå sist men jag hann skicka för snabbt.
  • Anonym

Nu när vi ändå är igång så skriver jag detta med risk för att bli utkastad Varför får inte en trådstartare själv bestämma om sin tråd ska vara kvar? Vad fyller det för funktion för FL att neka att ta bort en tråd när man anmäler den gång på gång och nästan gråter i sin bön att få den borttagen?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-21 22:27:17 följande:
    Speciellt när man kräver så mycket personlig information som här för att låta folk registrera sig skulle det stå sist men jag hann skicka för snabbt.
    Ställ den frågan och begäran direkt till redaktionen!
    Vill du ha ändring på den punkten är det enda sättet plus att du får med dig andra!
    Att upprepa det i den här tråden kommer inte att leda till någon ändring på den punkten.

Poängen är att så länge som medlemmar inte ställer krav,  och visar att det är allvar, utan finner sig så kommer FL inte att ändra sig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-21 22:29:47 följande:
    Nu när vi ändå är igång så skriver jag detta med risk för att bli utkastad Varför får inte en trådstartare själv bestämma om sin tråd ska vara kvar? Vad fyller det för funktion för FL att neka att ta bort en tråd när man anmäler den gång på gång och nästan gråter i sin bön att få den borttagen?
    Rätt enkelt. Om jag som medlem kan ta bort mina trådar kommer det att sluta med kaos. Dessutom kan man publicera illvilliga uppgifter, låta de ligga kvar en "lagom" stund för att sen ta bort det. Kort sagt kommer många råka väldigt illa ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-21 22:31:04 följande:
    Ställ den frågan och begäran direkt till redaktionen!
    Vill du ha ändring på den punkten är det enda sättet plus att du får med dig andra!
    Att upprepa det i den här tråden kommer inte att leda till någon ändring på den punkten.

Poängen är att så länge som medlemmar inte ställer krav,  och visar att det är allvar, utan finner sig så kommer FL inte att ändra sig.
    Jag blev så gott som avstängd för några år sen när jag körde det upproret. Drömmer
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-21 22:32:27 följande:
    Rätt enkelt. Om jag som medlem kan ta bort mina trådar kommer det att sluta med kaos. Dessutom kan man publicera illvilliga uppgifter, låta de ligga kvar en "lagom" stund för att sen ta bort det. Kort sagt kommer många råka väldigt illa ut.
     Jag sa inte att man skulle få ta bort dom själv men anmäla och be mod ta bort den.
  • Anonym
    Soffpotatis skrev 2012-01-21 22:28:09 följande:
    Var står det någonstans ?

Så jag måste nyregga för att bli fri ?   Så fult gjort... Det borde räcka med att ta bort det man inte vill ha och spara.
    I avtalet någonstans plus i dina inställningar.

Jag försökte radera uppgifterna men si, det gick inte.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-21 22:33:49 följande:
     Jag sa inte att man skulle få ta bort dom själv men anmäla och be mod ta bort den.
    Ah, då fattade jag lite fel. Klart du kan anmäla men det mesta kommer inte att tas bort. I och med att du väljer att publicera din skrift överlämnar du användarrättigheterna till FL och det är de som bestämmer.
    Sen blir det kaos även om det går via modsen.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-21 22:32:36 följande:
    Jag blev så gott som avstängd för några år sen när jag körde det upproret. Drömmer
    En gammal bekant kanske?
Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt