• Anonym

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

jaghopparhögt skrev 2012-01-20 18:05:09 följande:
    Nu har han delat med sig av några hashar. Ligger uppe på flashback nu.
    länk?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-20 18:24:17 följande:
    www.flashback.org/t1774117p7

Inlägg 18.03. Smakprov på mailadresser.
    Varför finns det bara 10 inlägg kvar på flashback? Var försvann de 67 andra inläggen?
  • Anonym
    jaghopparhögt skrev 2012-01-20 18:45:22 följande:
    För att dom bröt på reglerna,  dumpen är inte public.
    Tack!
  • Anonym

Kan de se mina adressuppgtifter, för- och efternamn?

• Anonym
    jaghopparhögt skrev 2012-01-20 19:10:53 följande:
    Klart det finns intresse.
    Säg att inloggningsuppgifterna låg uppe på nätet i klartext och det var bara att logga in. Klart att folk hade loggat in då. De gör det inte för att de tror att det kan finnas spännande och intressant information på fl-medlemmars konton. De gör det för att de tycker det är kul att sabba och göra människor ledsna. Och att vara elaka mot andra finns det absolut intresse för.
    Flashback i ett nötskal.
  • Anonym
    Forumvärd skrev 2012-01-20 19:20:29 följande:
    Inlägg som har skrivits anonyma kan inte spåras!
    Namn och adresser är inte publika överhuvudtaget.

Här har ni mera information
    www.familjeliv.se/Forum-20-52/m63119837.html
    Är ni det minsta intresserade av att bygga upp förtroendet hos FL-medlemmar igen efter det här, lägger ni all info på förstasidan, eller vilka sidor nu folk går in på. Folk ska nås av info om attacken, allt annat är oacceptabelt.
  • Anonym
    puss skrev 2012-01-20 19:28:59 följande:
    måste ju vara mer intressant att hacka pervo-sidor för folk med fetisher osv? vad finns det här, folk som har åsikter om amning och skolavslutningar och aborter?
    Antagligen är pervona lite mer paranoida och registrerar sig inte med email i sina egna namn vilket kanske familjeliv medlemmar gör ibland eftersom de inte tror någon är intresserade vilket de nog inte är heller.
  • Anonym
    Forumvärd skrev 2012-01-20 19:29:17 följande:
    Alla medlemmar har fått mejlutskick med information och samma information har även gått ut i alla medlemmars inboxar.
    I denna tråd kan du också läsa mer om vad som har hänt och få fortlöpande information.
    www.familjeliv.se/Forum-20-52/m63119837.html
    Kodarn har svarat på frågor allt eftersom och jag svarar på det jag kan svara på
    Jag tycker ändå ni ska göra allt som står i er makt för att folk ska få veta. Annars blir intrycket att ni är mer intresserade av att hoppas att inget händer, än att verkligen informera alla så de kan göra vad de kan för att skydda sig. Att ge sken av att vilja mörka misstag är aldrig bra i kundrelationer! Och vill ni inte lägga infon på förstasidan är mörkning det man först kommer att tänka på. Vare sig ni vill det eller inte. 
  • Anonym
    puss skrev 2012-01-20 19:35:24 följande:
    jaha ja, "antagligen", ja du gissar bara eller hur??
Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt