Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt
Kan någon berätta för mig hur jag ska göra för att min gamla signatur inte ska kunna spåras till min nya vid citerade inlägg?
Kan någon berätta för mig hur jag ska göra för att min gamla signatur inte ska kunna spåras till min nya vid citerade inlägg?
Hur mycket information finns kopplat till användaren här på FL? Hur mycket lagras? I detta fallet har de ju inte kommit åt det som skrivits anonymt...men var det bara tur, eller är det för att det som skrivs anonymt aldrig kan kopplas till en viss användare? Undrar samma över alla omröstningar.
Hahaha
Det finns en anledning varför jag har ett nonsenskonto till forumen.
Det här är inte första gången i världshistorien forum och communitys blir hackade.
jag har inte samma lösen på mail o här. har inte skrivit ngt jag inte står för, använder mig inte av facebook eller annat vad jag kan minnas. nu har jag bytt lösen, men inte namn SKA JAG VARA OROLIG FÖR NÅNTING???
jag har bytt lösenord etc men kommer folk fortfarande kunna se att min mailadress är registrerad på familjeliv. Jag har inte skrivit något skämmigt eller så, vill bara inte att folk ska se att jag är reggad.