-
ok..Anonym skrev 2012-01-21 17:43:50 följande:Nej de kollar inte.
-
jag har bytt lösen (inte för att jag hade samma nån annanstans, men...) och mailadress, men varför ska jag byta användarnamn? vilket syfte fyller det? är det hackat är väl ändå det jag skrivit under det gamla nicket kopplat till min mailadress?
-
byt lösenord på din mejladress om du har samma lösenord dit som till familjeliv, kan vara klokt att byta lösenord ändå även om du har ett annat lösenord på mejlen.Anonym (Med på listan) skrev 2012-01-21 20:14:59 följande:Min mejl fanns med på listan. Vad gör jag nu?
-
Hur i helvete kan man vara så in i helvetes dum att man har sitt telefonnummer som mailadress?
-
Jag gjorde det enkelt för mig och ändrade mitt namn hos skatteverket. Jag har också sagt upp mig från jobbet och sålt mitt hus och byggt en hydda i Afrika, flyttar imorgon. Lycka till att hitta mig nu losers!
-
Jag gjorde det enkelt för mig och ändrade mitt namn hos skatteverket. Jag har också sagt upp mig från jobbet och sålt mitt hus och byggt en hydda i Afrika, flyttar imorgon. Lycka till att hitta mig nu losers!
-
Faen också. Adressändring, att jag inte tänkte på det...
-
Kan någon som är allvarlig och kan sånt här skriva ner vad vi bör göra för att skydda oss?
Bytt signatur är avklarat. (Var det någon större mening?)
Bytt mejl kopplad till fl är också avklarat. Bytte till en helt ny slaskmail men den gamla hade inte för-och efternamn och var av typen "hotmail" men visst finns det kanske nån som känner igen den. Är det någon risk med det?
Raderade inboxen på fl.
Bytte även mejlens lösenord bara för att trots att det inte var samma lösen som här.
Hur vet vi att ingen får tag på det allra viktigaste här som nämligen är våra anonyma inlägg som kan vara enormt känsliga? Vet vi ens om någon har kommit åt inläggen? -
Vad vill hackarna mest troligt åt genom det hackandet????????????????
Borde vi radera alla känsliga trådar i våra favoriter????????????? Hjälper det ens en gång? -
Om dom inte kommer in i min mejl eller fb så är det ingen större fara eller? På FL har jag bytt nick, lösenord och mejl som är kopplad hit. Dvs mejlen som fanns på deras lista är inte längre kopplad till fl så nu har dom, om jag fattar rätt, min gamla mejl kopplad hit och ett långt lösenord som ändå inte stämmer även om dom knäcker det?Anonym (inte med) skrev 2012-01-21 21:13:02 följande:I många fall är det snorungar som har tråkigt. I andra fall så vill man knäppa ansvarig på siten på näsan, för att siten har en säkerhet som är urusel.
När databaserna släpps såhär, så får man räkna med att det sitter små snorisar som vill komma åt din facebook och skicka massa dravvel i ditt namn, spamma från din mail och beställa sexleksaker till din mormor os v.