• Anonym

Min penis är bara 15 cm

Jag förlorade oskulden förra året. Var 25 när det hände, så ganska sent för de flesta. Tjejen jag hade sex med sa efter sexet att jag hade en liten kuk och att hon inte ville dejta mig mer. Blev helt knäckt efter detta. Kände ingen lust alls och när jag tänkte på sexet vi hade så känner jag ett äckel. Var väldigt sugen innan, men nu får jag bara ångest när jag tänker på hela grejen...

Hur ska jag göra för att hantera dessa tankar? Kan tillägga att hon jag hade sex med var äldre än mig... 
  • Svar på tråden Min penis är bara 15 cm
  • Anonym (Snäckan)
    Schnitzel skrev 2012-01-23 10:13:47 följande:
    ,

Det är mycket enkelt broder, handlar om fysik. En slapp fitta behöver en fet kuk, en tight fitta behöver inte en fet kuk :) Så de e bara att prova olika tjejer tills du stöter på en som du passar både psykiskt och fysiskt med. Det finns inte bara ett kjoltyg här i världen, synd att du stötte på en slappf*tta som nr 1.

Ciao
    haha bra skrivit:)
  • Anonym (å)

15 cm är väl inte litet heller. Ingen av de två jag varit tilllsammans med har längre. Min sambos är nog ite längre (aldrig mätt) utan är ungefär som min första killes. Han hade 14. Jag har fött 2 barn. Passar perfekt.

• Janice01

15 cm är ju ca 2cm längre än snittet i Sverige!
    Var första tjejen lite stor av sej?

• Anonym

De allra flesta tjejer kommer inte av att enbart penetreras.
    Bli en mästare på att ge oralsex eller smeka en tjej till orgasm, det är mitt tips.

De jag har varit med som har stora ballar har sällan varit bra i sängen, de har trott att deras storlek ger allt. De bästa jag har varit med är de med mindre balle, de har kunnat ge sjukt bra orgasmer.

• Schnitzel
    Anonym skrev 2012-01-23 15:43:59 följande:
    De allra flesta tjejer kommer inte av att enbart penetreras.
    Bli en mästare på att ge oralsex eller smeka en tjej till orgasm, det är mitt tips.

De jag har varit med som har stora ballar har sällan varit bra i sängen, de har trott att deras storlek ger allt. De bästa jag har varit med är de med mindre balle, de har kunnat ge sjukt bra orgasmer.
    "-Jag har vet att jag har en liten kuk, men jag är en jävel på att slicka"

Det är ju inte det första man säger inför första samlaget. Kukens och fittans passform för varandra är ju nr uno. Sen kan man börja diskutera rimjobs med mera. Så det är en rätt klen tröst att säga "mindre ballar är bättre"
  • Anonym (lång)

Alla verkar veta hur lång deras eller killens är. Hur kommer det sig? Mäter alla på samma sätt? Hur? Är det i uppe eller nere-läge?

Har själv en rätt lång, men jag har aldrig mätt den. Vart lite trackad för den när jag var yngre vilket var lite jobbigt. Det gjorde att jag trots att jag gillade gympa var sjuk några gånger extra i högstadiet när vi skulle simma i simhallen. Det mesta snacket var med killarna, men eftersom jag var lite blyg vart det ganska jobbigt ändå med en massa tjejer i närheten.

Även idag lever ryktet kvar lite grann. För ett par år sedan på en fest med lite kompisar och kompisars kompisar kom en tjej från en parallell-klass fram och börjar fråga ut min sambo om den och hur det var att använda den osv. Min sambo hör inte till typen som vill ta dom frågorna med folk hon aldrig ens träffat och vart smått chockad.

• Anonym (Snäckan)

Jag fattar inte, jag har kompisar som är singlar som alltid prata om vilken storlek killen har och hur han är i sängen osv, sen kollar dom på mig och jag fattar inte varför man måste berätta om det för sina kompisar, en kille som jag har sex med berätta jag inget om även om han är kass eller den bästa jag haft,
    det kan ju beror på att just vi inte "klickade" i sängen,  varför ska han få dåligt rykte för de? Varför ens berätta sådana saker ? Det är för mig en gåta

• Anonym
    Anonym (Snäckan) skrev 2012-01-30 17:11:29 följande:
    Jag fattar inte, jag har kompisar som är singlar som alltid prata om vilken storlek killen har och hur han är i sängen osv, sen kollar dom på mig och jag fattar inte varför man måste berätta om det för sina kompisar, en kille som jag har sex med berätta jag inget om även om han är kass eller den bästa jag haft,
    det kan ju beror på att just vi inte "klickade" i sängen,  varför ska han få dåligt rykte för de? Varför ens berätta sådana saker ? Det är för mig en gåta

Omogna och ytliga personer sysselsätter sig med sånt och lägger allt värde i det.

Är tillsammans med en underbar tjej nu, skiter det sig är jag inte direkt sugen att försöka hitta någon ny för ett förhållande, då 95% av alla tjejer verkar så ytliga och ruttna att man inte känner att det är värt det längre. Jag vill inte ha en ytlig brud som snackar om mig och mina egenskaper med sina tjejpolare på så vis som du nämner. Sådana klarar jag mig utan.

Börjar tvivla på om det ens finns några tjejer värda namnet längre, som värdesätter annat än en bamsekuk och har förmåga att ha lite djup i sig.  
  • Anonym (Snäckan)
    Anonym skrev 2012-01-30 18:25:03 följande:
    Omogna och ytliga personer sysselsätter sig med sånt och lägger allt värde i det.

Är tillsammans med en underbar tjej nu, skiter det sig är jag inte direkt sugen att försöka hitta någon ny för ett förhållande, då 95% av alla tjejer verkar så ytliga och ruttna att man inte känner att det är värt det längre. Jag vill inte ha en ytlig brud som snackar om mig och mina egenskaper med sina tjejpolare på så vis som du nämner. Sådana klarar jag mig utan.

Börjar tvivla på om det ens finns några tjejer värda namnet längre, som värdesätter annat än en bamsekuk och har förmåga att ha lite djup i sig.  
    Tack du slog mig rakt i ansiktet för jag är ingen sådan brud
  • Anonym (perfekt)

Jag hade lätt dejtat dig om jag inte varit gift. Gillar analsex o då funkar det inte med för stora kukar... Hoppas du kan komma över det som hänt dig, prata med en terapeut kanske? Lycka till kramar!

Svar på tråden Min penis är bara 15 cm